Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم 17ماهشه ،از دیشب بینیش گرفته و خلط پشت حلق داره،قطره پلارژین هر 8ساعت بهش، دادم، تب نداره فقط گرفتی بینی داره دندون هم در میاره خیلی شبا گریه میکنه، ی دارویی میگین بدم چرک خشک کن باشه
- زردى پسرم يك ماهشه
پسرم يك ماهشه رو دماغش و كنار چشمش زرد يه كم هم زمينه داخل چشمش زرد روز اول ك بدنيا اومد زرديش رو ١٢بود با نور مهتابى ك كرايع كرديم اومد رو ٧بعدش باز برديمش با استفاده از دستگاه گذاشت رو پيشونيش اومده بود روى ١٠بهم گفت شبر بدش ديگه خوب ميشه حالا نگران شدم ١ماهشه هنوز خوب نشده هيچ داروى هم تجويز نكرد .چيكار كنم ؟توى اين ويروس كرونا هم ميترسم بچمو ببرم دكتر .واقعا خيلى نگرانم . ايا ب مغزش اسيب وارد نميكنه الان يك ماع هنوز اين زردى رو داره؟ چه دارويى بش بدم؟ميتونم از داروهاى عطارى استفاده كنم .؟
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماه ونیمشه از وقتی غذا میخوره شیر کمتر میخوره خودمم احساس میکنم شیرم کم شده چیکارکنم؟
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- شربت
مصرف همزمان شیاف استامنوفین و شربت استامنوفین ضرر داره؟
- ۱
سلاماقایدکترمنبرایاولینهستههلوراقورتدادمالانبایدچهکنم
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- پسر من سه ماه وده روزشه هم شير من ميخوره هم شير خشك نأن اما بعد ازخوردن شير خشك مدام پنيري بالا مياره اما شير من ميخوره خوبه ميخواستم بپرسم مشكل از شيرخشكه يا نه توصيه ميكنين شرخشكش عوض كنم ؟؟ ممنون
- سلام وقتتون بخیر دختر 3سال 5ماه دارم چند وقتی هست داخل مدفوع خلت میبینم نشانه ی چیست
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- قرص زینک خارجی۲
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه ایا می توان قرص زینک یورویتال ۱۰ میلی پلاس خارجی بهش بدم حدود ۷ ماه هم هست که پرید میشه با تشکر
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر واکسن شش ماهگی نوزاد من یکماه و نیم عقب افتاده. این تاخیر چه عواقبی داره؟
- تغذیه
پسر نه ماهه ای دارم ک وزنش ۷است ،وزن تولد ۸۰۰\۲بوده ،شیرخودم و غذای کمکی مرتب ب او میدهم چه کنم ک وزنش خوب شود؟
- مصرف دارو
سلام. میتونیم شربت سفیکسیم 100 رو به پسر 4 سالم که 14 کیلو هست روزی یکبار 6 سی سی بدم؟
- ضربه به لب
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد. تحت نظر شماست. دیشب موقع دویدن و بازی کردن لبش محکم به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی شد و کمی خونریزی کرد . ورم کرده و خونمرده شده. بخاطر دردش نمیتونه غذا بخوره. دکتر داروخانه پماد ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم تا شما یه پماد ترمیم کننده معرفی بفرمایید. الان تهران هستیم و نا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از شما

