Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
دخترم وارد ۸ ماهگی شده و شیرخشک پپتی جونیور وبه دلیل متوقف شدن این شیر خشک جایگزین چه شیرخشک بدهم میترسم دوباره مدفوعش خونی بشه لطفا راهنماییم کنید
- وزن
باسلام وخسته نباشید نوزاد پسرمن یک سال ودوماه داره بردمش متخصص کودکان چکش کرد و زنش کردم نه کیلو ودویست پنجاه بود گفت و زنش کم بنظر شما خوب وزنش یانه اگه وزنش کم چی بهش بدم که وزنش بره بالا ممنون از شما زنده باشی
- سلام بچه من ۲ماه نیم هستش خسخس سینه دارد لطفا راهنمای کنید
- اب میوه
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر به شیرخوار ۹ماهه تا چند سی سی در روز میشه آب سیب داد؟
- سلام دخترم ۴ سالشه سفالکسین ۱۲۵ میلی رو چطوری باید بهش بدم ممنون تب داره باسرفه
- بیقراری نوزاد
سلام روزتون بخیر آقای دکترنوزادمن ۴ماهه هست قبلاً شیرخشک آپتامیل بهش میدادم چندروزه ک شیر خشک بچمو عوض کردم وبهش نان. میدم از وقتی عوضش کردم شبا تا صبح بیقراری میکنه ونمیخابه .ممکنه بخاطر شیرخشک باشه البته اینم بگم که دوباره آپتامیل شروع کردم ولی همچنان بیقراره
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- چوش سر سفید چرکی رویه نوک سینهکودک چهارساله مدتی یک سالی هست متوجه شدم جوش سفید رویه نوک سینه دخترم هست و بعضی مواقعه که دست میزنیم تخلیه میشه ایا خطر ناک هست
- خرما
سلام وقت بخیر دختر هفت ماهه ای دارم که چند روزه خرما و سرلاک خرما میخوره وسط پاش جوش دون دون قرمز زده هر چی پماد آد و کالاندولا میزنم خوب نمیشه علتش میتونه حساسیت به خرما باشه
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- اختلالت دفعی
سلام نوه ام سه ساله است واز تولدمشکل دفع داشته والان مدتی است گلوله ای مانند پیشکل از مقعد خروج دارد وخشک ویک وقتایی خودش را به بدن دیگران میچسبونه وآلت تناسلیش بلند میشه وهنوز کامل حرف نمیزنه واینکه بیشترشیربز سانن خورده لطف بفرمایید راهنمایی ودستورات درمان متشکرم
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- اطفال
,سلام خسته نباشین پسرم حدود یک ماه پیش یهو از گلو و دلش گرفت و بعد از چند دقیقه رنگو روش سفید شد وروی زمین افتاد پیش دکتر بردم بعد از تقریبان ده پانزده دقیقه هوشیاریش برگشت الان بعضی اوقات سرفه داره واز اونروز به اینور زیاد بازی نمیکنه زود خسته میشه ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم پنج سالشه
- آیا قرص ملاتونین برای کودک زیر پنج سال خوبه
پسر چهارساله دارم ملاتونین برای خواب بهش بدم
- قطره استامینوفن سوسپانسیون یه قطره چکان پر چن قطره هس؟؟
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد

