Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دست و پا وبدن
دوساله پسرم کف پاهاش و بدنش زرد شده احساس میکنم الان بیشتر شده سال اول بردمش چکاب گفتن چیزیش نیست وسنوکل شکم بعضی وقتا مثتانشو میگیره میگه درد میکنه نمیدونم چکار کنم لطفاً راهنماییم کنید
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- حوله
سلام خسته نباشید گذاشتن حوله گرم یا سرد بعد از زدن واکسن ضروری هست
- غذا نخوردن
سلام پسرم تا یک سالگی غذا میخورد ولی بعد اون که الان هجده ماهش هست لب به غذا نمیزنه فقط شیر میخوره با هر ترفندی هم بهش غذا دادم باز نمیخوره فقط شیر دوست داره وزنشم ده و نیم کیلو هستش
- بچه سه ماه سرفه وسرما داره میشه قطره پلارژین بدم
آیا میشه قطره پلارژین به بچم ۳ماهشه خیلی صرفش وسرماش زیاده لطفا جواب بدین
- سلام دکتر دخترم یک سال ونیم داره آبریزش بینی داره و مدفوع چسبنده وبدبوع ودفعاتش زیاده در روز 4الی پنج بار ،چه مشکلی ممکنه داشته باشه ودرمانش چیه؟
سلام دکتر دخترم یک سال ونیم داره ومدفوع چسبنده وبدبوع وتعداد دفعاتش در روز 4الی 5بار میشه ،آبریزش بینی هم داره ،دلیل و درمانش.ممنون
- گوش درد
سلام خوب هستین بچم گوشش درده چهارماهشه خیلی بی ارومه چی خوبه؟
- گریه
دختر سهماهه دارم ک همش بینی خودشو میماله پشت حلقش صدا میده همش تو خواب بهش اوغ دست میده تف هم میده بیرون از دهنش
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- سرماخوردگی کودک ۳ساله
سلام دختر سه ساله من سرماخورده ابریزش وسرفه ها زیادوپی در پی میکنه آزیترو وسرماخوردگی بهش میدهم شربت سرفه دیفن وبرم هگزین وسزتریزین وتئوفیلین بهش دادم اما اثری نداشته چکار کنم میتونم امپول دگزا بهش بزنم
- سلام پسر15 ماهم گوش هاش عفونت داره دکتر براش آموکسی کلام داده اروقتی میخوره اسهال میکنه چیکار کنم اسهالش قطع بشه
- سلام.خسته نباشید.بچه ی من یک سال وشش ماهشه.ولی هنوزحالت سینه خیزمیره.یه دوکلمه ایی هم حرف میزنه.میتونه بشینه.ولی نمیتونه وایسته خودشوبه چیزی بگیره.بالش که میزارم.میتونه ازروبالشتا بره.من خیلی نگرانم.همه اطرافیانم منوترسوندنند.میگن مشکا داره که هنوزچها دست وپا نمیره.لطفاراهنمایی کنید.ممنون میشم.
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- سرماخوردگی بچه
بچه پنج ماهه ودوروزشه سرماخورده زیادسرفه میکنه البته سرفه هاش خشک نی بردمش دکترفقط استامینوفن بهش داده بااسپری بینی بهم گفت جوشیده آویشن بهش بده ولی من بهش ندادم سرفه هاش خیلی نگرانم کرده
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- عفونت و تب
با سلام دکتر برای پسرم سفکسیم نوشته گفته یک پیمانه در روز ولی پیمانش ده میله آیا زیاد نیست
- آهن ومولتی ویتامین
سلام دکتر دخترم شش ماهش تموم شده قطره آهن و مولتی ویتامین رو نمیخوره میشه یه قطره معرفی کنید هردو را داشته باشه و یکی باشه که کمتر اذیت بشه
- گرفتگی بینی
باسلام نوزادم ۴۱ روزشه ۳ روزه موقع شیر خوردن یا بعضی مواقع دربیداری بینیش خس خس میکنه وهمین درشیر خوردنش مشکل ایجاد میکنه بینیشم همش تمیز میکنم چیزی داخلش نیس گه گداری هم تک سرفه میزنه دستگاه بخورهم روشنه ولی خس خس بینیش قطع نشده اکثرمواقع دل درد داره وشکمش یبوسه

