Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوره درمان سفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ ساله با ۲۰ کیلو وزن دارم گلو درد داشت دکتر سفیکسیم ۱۰۰ دوبار هربار ۴ سی سی داده ولی نگفت جند روز لطفا بفرمایید چند روز مصرف کنم
- مقدارسیفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۴۵کیلو
سلام پسرمن ۷سالشه با وزن ۴۵کیلو ب علت عفونت و سرفه های خفیف دکتر،شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویزکرد حالا مقدارش رو خواستم دقیق بدونم ک هر۱۲ساعت چندمیلی مصرف کنه.امپول پنی سیلینم زده.
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر 22 ماهه دارم شیرخشک ببلاک میخوره میخوام بدونم تا چند وقت دیگه باید شیر خشک بخوره؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- زردی کف دست و پای کودک۵ساله
کودک ۵ساله ای دارم که حدود دو هفته ای هستش که کف دست و پاهایش زرد شده و الان به صورت کمتری هم در صورت بخصوص اطراف بینی بیشتر نمایان شده. در ضمن سفید پوست میباشد. لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم. ممنون
- مصرف کپسول مکمل ترکیبی ویتامین دی ، کا ۲، آ
سلام . آیا نوجوان ۱۳ ساله فاویسمی ، میتواند کپسول مکمل ترکیبی ویتامین ( دی، کا ۲ و آ ) مصرف نماید ؟
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- تب
سلام پسرم داره دندون در میاره تب کرده ولی پاهایش سرده و بی حاله ۱ساله چه کار باید کرد
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- کودک
سلام دکتر پسرم یک ماه زودونارس دنیااومد الان یک سال و ده روزه در نشستن وبازی مشکلی ندارد بای بای میکنه توپ بازی و...ازمبل ووسایل دست میگیره بلند میشه وقتی بایک دست میمونه وگام برمیداره از پله بالا میره چهار دست و پا میره البته تایازده ماهگی سینه خیز میرفت اما الان من نگران راه رفتن مستقلش هستم چون تادستش از مبل ول میکنه میفته وقتی اسباب بازی بیفته خم میشه برمیداره وراحتدر حالت ایستاده میشینه توروخدانگرانم -یا مشکلی داره
- نحوه استفاده از قطره چشم باکتی ماید
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر سه ماه هست که هم دخترم همپسرم دخترم۵سال پسرم۹ سال داره مدام سرما میخورن تب وسرفه و گرفتگی بینی دارن میبرم دگتر انتی بیوتیک و انتی هیستامین با شربت سرفه میده بعتر میشن ولی گرفتگی بینی رفع نمیشه بعد از اتمام دوره درمان دوباره ابریزش وگرفتگی بینی با بقیه علایم شروع میشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- قطره مولتی ویتامین
سلام پسر من تازه واکسن ۶ ماهگیشو زده و وارد ۷ ماه شد و وزنش ۷ کیلو هست روزی چند قطره باید بهش مولتی ویتامین بدم ؟ قطره اهن و ویتامین رو ترکیبی میخوره
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- دیابت کوکان
سلام آقای دکتر کودک سه ساله مبتلا به دیابت کودکان شده میگن ویروسیه آیا درمان میشه
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟

