Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرماخورده وشربت فارمنتین بهش دادم از دیروز پاهاش از زانو به پایین درد میکنه طوری که راه رفتن براش سخته چکارکنم
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- مقدارآموکسی سیلین
باسلام وخسته نباشیدآقای دکتردخترم دوسال ودوماه داره آبریزش سبزداره چندسی سی آموکسی سیلین بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- سینوزیت
سلام وقت به خیر دخترم مشکل سینوزیت داره ۷سال و نیم است با ۳۷ کیلو وزن ترشح سبز پشت حلق و بینی داشت دکتر بردم فارمنتین ۶۴۳ تجویز شد هر ۱۲ ساعت ۱۲ سی سی به مدت ۱۰ روز دکار مقدار تجویز شده زیاد نیست؟
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- لاغری کودک پنج ساله
سلام خدمت شما جناب آقای دکتر کرم بین دخترم پنج سال و شش ماهشه با وزن ۱۸ کیلو و قد ۱۱۰ که کمبود وزن داره اما قدش خوبه خیلی دکتر تغذیه و اطفال بردم و همش ویتامین میدن که تاثیر چندانی هم نداره دخترم هم همش میل به تنقلات مغازه داره و غذا در حد ۷ یا ۸ لقمه میخوره به نظرتون چیکار کنم که وزنش بیشتر بشه و غذا بخوره ؟اگر هم ویتامینی مد نظرتون هست ممنون میشم بفرمایید وزن تولد ۳۴۰۰
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- مقدارمصرف سفاکسیم برابچه هشت سال
بچه بیست سه کیلوهست تب بدن درد داره
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم ۵ ماه۴روزش هست دکتر پهلوانی قطره Mlm بهش داده ولی به خاطره مزش نمیخوره قبلا هم یه قطره دیگه داده بو خیلی بد مزه بود میشه به جایه این قطره .قطره مولتی سانستول. وliposofer بهش بدم تعمش شکالتی ممنون
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- ادامه سوال قبلی
معذرت میخوام. به آموکسی کلاو هم آلرژی داره کهیر میزنه. برای تبش میتونم ایبوپروفن بدم؟ برای ۱۸ کیلو چقدر باید بدم؟
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم

