Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی
سلام من پسرم ۷ ماهشه از چهار ماهگی به شیرم یهویی حساسیت پیدا کرد که هرچی میخوره همون جا اسهال میره بردم دکتر شیر خشک بدون لاکتوز داد اصلا شیشه شیر نگرفت با شیرمم وزن اضافه نمیکنه میخواستم از شیر بگیرمش فقط با غذا بمونه میشه ؟
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- گوش دردنوزاد
سلام برای گوش درد نوزادم چی استفاده کنم
- استفراغ
سلام آقای دکتر، پسر من نه ناه و دو روزشه، الان یکی دو هفتس بعصی روزا غداشو که میخوره یه کم بعدش انگار آروغش میکیره غداشو میاره بالا، یه کم مقدار شیر خوردنش کم شده، بعصی شبا تو خواب گریه میکنه بیقراری میکنه، ممکنه از دندون دراوردن باشه، آخه هیچ علایم رو لثه اش از دندون نداره، کلا حالش خوبه ولی میترسم بهش عذا بدم بالا بیاره
- اولین مدفوع نوزاد
سلام خدمت اقای دکتردخترمن الان شش ماهه است سوالی که داشتم ازشماواینکه مدت هاست ذهن منومشغول کرده اینه که درهنگام تولددخترم پزشک یه چیزغیرعادی شبیه به روده ی دو سه سانتی بعدازدفع مکونیوم دیدکه دخترم روبه بخش نوزادان بردن واون چیزروده مانند رو دراوردن وگفتن که مشکلی نیست امااین همیشه برای من یک سوال بودکه چی بوده وعلتش چی بوده ازشما خواهش میکنم جواب سوالم روبدید.ممنون
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب واسهال
باسلام پسرم ۴ماهشه ۳هفته پیش با علائم سرفه خس خس سینه یک شب بیمارستان اکبرمشهد بستری شد ازمایش ادرار وکشت خون خوب بود ازمایش خون عفونت داخل بدن نشون دادکه دارویه اموکسی کلاو به مدت یک هفته دکتر تجویز کرد دوباره بعد ۱۷روز فقط تب داشت به مدت ۳روز که ۴۰درجه هم رسیددوباره بیمارستان وازمایش عفونت نشون دادیه سرم بیمارستان وصل کرد تب قطع شد ومرخص شد الان بعد یه هفته دوباره تب واسهال داره چیکارکنم دکتر چه دارویی بدم عفونت ازبین بره ممنون میشم ازپاسخگوییتون
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- سرفه های خلط اور نوزاد ۴۴روزه
سلام من یه دختر ۴۴روزه دارم که از دیروز سرفههای خلط آور داره.مشخصه خلط تو گلوشه هی میخواد بالا بیاره عق میزنه. آبریزش و عطسه هم داره .راه درمانش چیه ؟میتونه دارو مصرف کنه
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر. میشه برا نوزاد بیست روزه هر دوازده ساعت پنج قطره ی پدی لاکت داد؟ یا اینکه باید هر بیست و چهار ساعت باید پنج قطره داد؟ چون دل درد هاش شدیده و نمیشه آرومش کرد حساسیت به پروتیین گاوی هم داره
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- عسل دادن به نوزاد
سلام به نوزاد3ماهه مقداری عسل داده شده از اون لحظه تا حالا 5روز گذشته نگرانم با توجه به مطالب داخل اینترنت بوتولیسم شه چه کار باید کرد ممنون ازراهنمایی تان
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- زردی کودک من ۸.۴هست خطر داره؟
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه

