013 33 755 315
مخفی پرسید 4 سال پیش
باسلام دخترم ۱۰ ماهشهتقریبا بعد از دو هفته دوباره سرما خورده شربت کوریزان بدم بهش مشکلی نداره البته دیفن هم میدم
پاسخ
دکتر کرم‌بین متخصص کودکان و نوزادان - رشت عضو سایت پاسخ داد 4 سال پیش
سلام  قطره  پلارژین  بدهید