Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - لیپیفر
سلام آقای دکتر من پسرم ۱۴ ماهشه قبلا قطره آهن لیپیفر میخورد دکتر گفته بود ۲ سیسی بدم الان شربت آهن لیپیفر فورت میدم باید چند سی سی بدم؟۸ سی سی؟چون تو هر ۵ میل شربت ۲۰ میلی گرم آهن هست و تو قطره هر سی سی ۱۴ میل آهن داره
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- پوست
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه ام بعدازظهر سرما خوردگی زیرگردنش جوشهای قرمز سرسفیدزده ،شربت کو اموکسی کلاویههم داده بودم خواستم ببینم علت چیه چیکارکنم
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- تداخل شربت چرک خشک کن
سلام خسته نباشید، ایا میشه دو روز بعد از تموم شدن شربت فارمتین، شربت زیتروماکس ب پسر بچه هشت ساله داد، ممونم میشم پاسخ دهید
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام وخسته نباشیدجناب دکتردخترم بیست وهشتوماهشه...الان دوسه هفتست که خیییلی بدخواب شدقبلاهاخیلی خوب میخوابیداماالان مثلاازصبح که بیدارشدتاااده شب نمیخوابه بعدکه یه دوساعت خوابیددوباره بیدارمیشه تاپنج شیش صبح ودوباره مثااتانه میخوابه...یعنی کلاتوبیست وچهارساعت پنج شیش ساعت هم نمیخوابه...آیااین نشون ازمشکلی میتونه باشه
- بیماری پوستی
دخترم ۷ سال داره ۲۰ روزی می شه هر از گاهی بدنش خارش پیدا می کنه حتی داخل سرش و جوش هایی مثل حساسیت می زنی ولی دوام نداره می بینی یکی دو ساعت بعد می ره دیروز مشاهده کردم روی گردنش برآمدگی بزرگ مثل ورم در چند نقطه زده ولی بعد یک ساعت رفت پایین حتی ممکنه شب که بخوابه صبح که بیدار شد چشمش ورن کنه کوچولو یعنی دور چشمش ولی بعد از دو سه ساعت ورن چشمش هم رفت ممنون می شم راهنمایی کنید
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم

