Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- سلام بچه من وزنش 11کیلو چه قد بدم
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- میان وعده
سلام دخترم هشت ماه و دو روزشه رفلاکس معده داره.میتونم یکم روغن مایع بریزم موقع گرم کردن سوپش؟اخه کره براش خوب نیست . و تو این سنش میتونه خرما بخوره؟
- تب بدون علایم سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر سوالی پرسیده بودم در مورد تب و ضربه به سر.گفتم پسرم گهوارش رو انداخت رو خودش و از دیشب تا حالا تب داره شما فرمودین ربطی به ضربه به سر نداره اما یو علامت سرماخوردگی هم ندارن.تا شنبه به پزشکش هم دسترسی ندارم علت تبش چی میتونه باشه.ممنون
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
سلام پسرم یک سال داره از ظهر چشماش عفونت کرده میتونم قطره باکتی میآید بریزم چند قطره و چند ساعت
- سلام دخترم ۱۰ ماهشه
دخترم ۱۰ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور میخورده الان دیگه گیر نمیاد چه شیر خشمی بهش بدم؟
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- خلط گلو و اب ریزش بینی
برای خلط گلو کودک یک سال و ده ماهه چیکار کنم خیلی گلو خلط داره به هیچ عنوان هم دارو نمیخوره اگر به زور هم بدم بالا میاره الان چیکار کنم؟
- شیر شب
سلام وخسته نباشد مجدد دختر من یکسالو نیم داره شبها چندین بار بیدار میشه گریه میکنه و شیر میخواد تحت هیچ شرایطی نمیتونم شیر شب رو حذف کنم وفقط بخاطر دندوناش نگرانم که پوسیده میشه چکار باید کرد راه حل بدید خیلی ها میکن باید شیر شب روقطع کنی ولی نمیشه بچه نیاز داره جدا از اینکه خوب هم غذا نمیخوره خب گشنه میشه بیدار میشه
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی
باسلام من نوزاد ۴ ماهه دارم ک دمای بدنش تا ۳۷ونیم گرم میشه ۴روزه بردم دکتر گفته عفونت داره و شربت سفکسیم ۱۲ساعته بهش داده بعضی وقتا وقتی شربت میدم بالا میاره تا الان هم تاثیر بسزایی نداشته و باید ۵ روز مصرف کنه میتونم شربت سرماخوردگی بهش بدم؟
- درمان تهوع در کودکان
با سلام پسر من دو ساله هستش و از سر شب تهوع و استفراغ دآره و هر چی میخوره بالا میاره محلول او آر اس هم گرفتم ولی اونو نمیخوره چه دارویی بهش بدم که بند بیاره استفراغشو
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- دور سر کودک
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم کودکی که دور سرش موقع تولد ۳۳ و قدش ۴۸ بوده باید در پایان یازده ماهگی دور سر و قدش چند باشد؟
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم

