Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- شیرخشک
سلام نوزاد تازه متولد شده با وزن۲۶۰۰ شیر مادر نمیخوره از چه شیر خشکی و با چه مقدار استفاده کنیم
- جوش
سلام دخترم بعد از تولدش جوش های چرکی زیادی در صورتش زد الان که یک ساله هست جای جوشها فرو رفته آیا این فرورفتگی ها خوب میشه یا نیاز به درمان خاصی دارد؟
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- اندازه مصرف آفاکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه روزی ۲.۵ سی سی بهش شربت آفاکسیم میدم عوارضی نداره
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- قندخون کودک ۵ساله
سلام آقای دکتر دختر ۵سال وچاره ماهه داره قند خونش ناشتا۱۰۶ بوده آیا براش رژیم خاصی داره یا داروی خاصی
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- يبوست كودك ده ماهه
راه درمان يبوست كودك
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم

