Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن دو ماهگی و سرما خوردگی نوزاد
سلام خدمت شما دکتر عزیز آقای دکتر دخترم 55روزشه 5روز دیگه وقت واکسن دو ماهگی داره الان شربت آزیترومایسین 100و شربت پلارژین با پودر اسو مراز 5 مصرف میکنه میخوام بدونم تداخل ایجاد نمیکنه مشکلی پیش نمیاد واکسنشو بزنم واین که تو این دوران اصلا تب نداشته و دکتر بهش آمپول داده اما گفت وضعیتش بهتر نیازی به تزریق نیست الان آمپولشو بزنم یا نه ؟ ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی میکنید امیدوارم هر جا که هستید سالم و تندرست باشید.💚
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- سلام اقای دکتر دخترمن دوماهش دکتراموکسی کلاو داده برای گلوش چندروزبدم تاخوب شه
سلام دکتربرای دخترم اموکسیلین ۱۲۵ داده چندروزبدم تاگلوش خوب شه دخترم دوماهگی
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر از چند ماهگی میشه ماست و شیر گاو آب میوه داد به کودک
- آزمایش
سلام آقای دکتر سوالی داشتم در ارتباط با آزمایش بزرگسالان. اگه لطف بفرمایین وجواب بدین ممنون میشم اگه هم در حیطه ی کاری شما نبود و حواب ندادین بازم مثل همیشه که لطف میکنین ومشکل فرزندامونو جواب میدین، سپاسگذارم. آقای دکتر من دچار آنفولانزا شده بودم روز سوم درگیری و دوروز همبود مرتب ناپروکس۲۵۰ مصرف میکردم هر هشت ساعت، آزمایشی داشتم انجام دادم که آنزیمهای کبدی هم بود توش. الان میزان آنزیمها بالا شده آیا میتونه علت مصرف ناپروکسن باشه؟ آنزیمهای کبدی سه برابر حد نرمال بالا هستن،
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- کودکانه
بلند شدن اندازه گردو پشت سر پسرم که کنار سرشم هست مال چیه سلام هست
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- من بچه دو سه روزه سرما خورده دارم بهش دادم ولی خوب نشده چه کنم تب داره
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- سلام نوازدم ۸روزشه از بدو تولد یکی از چشماش آب میومد به مرور عفونت کرد در بیمارستان دکتر بهش قطره باکتی ماید داد ولی دستورش رو نگفت ممنون میشم راهنمایی کنید
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟

