Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سوسپانسیون استامینوفن
سلام به دخترم با وزن ۲۴ کیلو چند سی سی سوسپانسون باید بدم؟
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- غذا
سلام. اقای دکتر دخترم ۴ سال و نیم است غذا رو در دهنش نگه میداره و قورت نمیده. هر وعده غذا خوردن حدود یک ساعت و گاهی بیشتر طول میکشه. مدام باید بهش یاداوری کنم که لقمه رو بجو و قورت بده. لاغر هم هست. باید چیکار کنم؟ وزنش ۱۳ کیلو هست
- گریه کم نوزاد
پسرم ۳ ماهش است از نظر وزن وتیرویید وشنوایی خوبه اما گریه نمیکنه از بدو تولد تا الان ۵ بار گریه کرده موقع زدن واکسن دوماهگی ودرد بعد از واکسن بخاطر تکان دادن پاها ودو بار هم خودم توجه بهش نکردم بعد از ۳ دقه زور زدن وآه وناله گریه کرده مشکلی داره؟
- سلام اقای دکتر دخترم 5ماهشه تو غلط زدن دستش زیر شکمش گیر میکنه چون عصب دستش موقع تولد کش اوردن باید چکار کنم
- واکسن پرونار
سلام وقت بخیر میخواستم نظرتون رو در مورد واکسن پرونار بدونم برای پسر 5 ماه 4 روزم میتونم بزنم
- جوش صورت نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۲۸ روزه صورتش جوش های ریز و پراکنده زده که وقتی شیر مادر بهش میخوره قرمز تر میشه، شیر خشک نان مصرف میکنه و شیر مادر، از چیمیتونه باشه؟ مادر لبنیات و گوشت گاویمصرف نمیکنه
- دندان.
سلام دخترم ۱۳ماهونیم هست که ۱۱ ماهگی ۲تا دندون بالادراورد درحال ضر کوچیکه خیلی رشد نکرده یکمم کج هست الان دیگه هیچ دندونی در نیاورده ۱۳ماهونیمش هست ممکنه از کمبود کلسیم یا ویتامین دی باشد دندوناش تشکیل شده ولی نمیزنه بیرون اذیته چیکارکنم
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- بسته بودن مجرای اشکی
- برای چاق شدن کودک
باسلام دختر چهارده ماهه ای دارم خوبه خاطر بیماری قلبی که داشت وزن نگرفت والان که چهار ماه ازعملش میگذره هنوزم وزنگیری مطلوبی نداره خواستم بدونم میتونم بهش پودرچاقی جنسینگ وپودررویال بدم
- سرما.خوردگی نوزاد سه ماه
سلام آقای دکتر روز شما بخیر دخترم سه ماه است خیلی سرفه میکنه آبریزش بینی و چشم اش چرک کرده لطف راه نمای کنید ممنون
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- واکسن
سلام خسته نباشید، واکسن ۴ ماهگی پسرم رو پنج ماهه بود زدم حالا واکسن شش ماهگی رو شش ماهه شد بزنم یا هفت ماهگی، این درسته که میگن از هر واکسن باید دوماه گذاشته باشه ؟
- بیضه
سلام پسرم۴ماهشهدو روزهکهبیضهسمتراستشیکمرفتهبالا علتشچیه
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- تب و بروز دونههای قرمز
سلام وقتتون بخیر الان دو شبه دخترم که یازده ماهش هس تب ۳۹ درجه داشته،با قطره و شیافت تبش رو اوردم پایین ،موقع خواب هم تبش شدت میگرفت اما الان روی بدنش و صورتش کلا دونههای قرمز ریخته بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟سرخک هس یا خیر
- دلپیچه داره سکسه هم میکنه دلش زیاددردمیکنه شبانمتونه بخوابه صدامیده شکمش.زیرپاشم خیلی دیرمیاداذیت میشه
دلپیچه دلدردداره سکسه هم میکنه زیرپاش خیلیذسخت میادشباهم نمتونه بخوابه شکمشم خیلی صدامیده
- چشم
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز آبریزش بینی دارد فرمودید قطره بزنم و بخور بگذارم بهتر شد عصری چشمش اشک میزند و قرمز است باید چکار کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید

