Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر.پسرم ت ۴ماهست وآزمایش مدفوع داده کهwbc 0_1.. ولی wbc/ hpfاون25_30خطرناکه؟
- سويق كامل
سلام آقاي دكتر من ميخوام براي وزن گيري و رشد بهتر دخترم كه ٨ ماهشه سويق كامل تهيه كنم آيا درسته كه باعث رشد و وزنگيري كودك ميشه دختر من بي اشتهاست بخاطر دندوناش ميتونم سويق رو از اينترنت خريد كنم و استفاده كنم آيا ضرري نداره؟و آيا ميشه روزانه با غذاش تركيب كنم ؟ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام خسته نباشيد از روز سوم نوزاد پسرم كه تست خون از كف پا و همچنين از رگش واسه احتمال زردي داشتن گرفتن توي ادرار پسرم خون هست يعني وقت تعويض پوشك يه رنگ صورتي كمرنگي هست الان ٦ روزه است و هنوز فطع نشده آيا خطرناكه؟ چيكار بايد بكنم؟!
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام چهار ماهه هست چند بار پیش اومده که سر دست و پاها لرزیده کم پیش میاد مثلا دو هفته پیش لرزید و الان هم دست و پاها و چشمش لرزید با توجه به اینکه خیلی گرم نگهش میدارم امکان داره دما کم و زیاد میشه بچه بلرزه؟؟ یا مشکل خاصی هست ؟به نظر شما باید چکار کنم لطفا کمکم کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- استفاده ازاسپری بینی
سلام پسرمن ۴۸روزشه مشکلی نداشت ولی الان یک هفته هست بینیش چه درخواب چه بیداری خرخر میکنه نمیتونه شیر بخوره یا بخوابه البته بصورت مداوم نیست دکتربردم گفتن رفلکس داره بهش یه پودر دادن ولی بازم بچم اذیته دستگاه بخور دائما روشنه ولی بازم بی تاثیر میتونم اسپری بینی براش استفاده کنم یاخیرواقعا استرس دارم خواهش میکنم جواب بدین چه کنم
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- بی قراری نوزاد ۷ماهه
سلام وقت بخیر . پسر ۷ماهه ای دارم که الان حدود ۳ماه هست دائم بی قراری میکنه و غر میزنه. دائم باید یا بغلش کنیم یا باهاش حرف بزنیم و سرگرمش کنیم تا غر نزنه به طوریکه حتی ۵دقیقه هم نمیشه بذاریمش روی زمین.اوایل خیلی آروم بود و اصلا بی قراری نداشت .دلیل این بی قراری چی میتونه باشه
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- سلام دخترم یکماهه تب داره چیکار کنم ؟
- حساسیت به پروتیین گاوی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه من حساسیت به پروتیین گاوی داره و با مشاهده ی خون در مدفوع تشخیص داده شد.در همون هفته ی اول تولد. دکتر منو فقط از لبنیات ممنوع کرد و نگفت گوشت گاو هم ضرر داره و نباید بخورم.فعلا جز اون بار اول ، فعلا خون در مدفوع دیده نشده. الان متوجه شدم که علاوه بر لبنیات باید از گوشت گاو هم منع بشم. حالا سوالم اینه اگه فعلا خون در مدفوع نبینم میتونم همچنان گوشت گاو مصرف کنم و فقط لبنیات رو حذف کنم؟ یا در هر صورت گوشت گاو رو هم همراه لبنیات بایدحذف کنم؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟

