Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام جناب آقای دکتر پسرم دوازدهم میشه دوماهه. و پزشکش جناب عالی میباشید. آقای دکتر برای زدن واکسن دوماهگی پسرم دوازدهم باید برم که دوماهه میشه. اما متاسفانه دوازدهم بهداشت تعطیل میباشد. مرکز بهداشت گفتن که چهاردهم باز میکنن. اینطوری دوروز تاخیر میشه در زدن واکسن. آیا نگران کننده هست این تاخیر.؟ متشکرم از اینکه وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- تلویزیون دیدن نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است و به تلویزیون که نگاه میکنه آروم میشه وانگاری علاقه داره .آیا براش ضرری ندارد بزارم نگاه کنه
- سلام خسته نباشیدبچم سرماخورده بودازپنج شنبه پیش داروآموکسی سیلین ،کولیک ریلیف،پلارژین وپدیزان دکتربهش دادالان دوروزه اسهاله ازداروهاست؟
- سلام وقت بخیرنوک سینه دخترم ورم داره ودردداره ۸سالشه
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- دست پا صورت زرد میشود نشانه چیست
دست پا وصورت زرد میشود نشانه چیست
- علایم سرماخوردگی در نوزاد
سلام نوزاد سه هفته ای من علائم سرماخوردگی شامل گرفتگی بینی، سرفه و خس خس سینه دارد. حتی صدای گریه اش تعییر کرده انگار گلو درد دارد.چه باید بکنم؟
- نحوه مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام دخترم تو ۸سال هست وعفونت گلو داره خیلی سرفه های خلط دار داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ نوشتن اما نحوه مصرفو نگفتن لطفا راهنمایی کنیید
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ماهشه و بعد از مصرف یک دوره آنتی بیوتیک اسهال گرفته. الان ۱۰ روزه که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما خوب نشده باید چکار کنم؟ درضمن به دلیل آلرژی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره
- وزن
سلام آقای دکتر وزنه پسرم کمه تو سوال قبلی فرمودین شربت زینک بدم میشه لطفا اسمه شربت بگین یعنی زینک سولفات بدم یا شربته اشتهاآور بدم مثه کیندر با زینک پلاس یوروویتال ممنون میشم اسمه شربتی که زینک دار منظورت بود بهم بگین
- زیاد دادن قطره آد
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- شیر خشک
سلام دخترم اخرای پنج ماهه آلرژی پرئتین داره ببلاک اچ ا استفاده میکنه یک ماهی میشه ولی الان داخل بازار گیر نمیاد چون رفلاکس پنهان داشت به اجبار اینکه ببلاک اچ ا نبود ببلاک ای ار گرفتم تا الان واکنشی نشون نداده به نظر تون چه شیر خشکی استفاده کنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودک با وزن ۱۷ کیلو ۳/۵ ساله
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید
- کودکان
سلام برای کودک یک ونیم ساله هر دوازده ساعت چهقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ استفاده کنم .
- ورم معده پسر 4 ساله
سلام
پسر٤ ساله ام ورم معده دارد و غذا نميخورد. چکار کنم؟
- راش پوستی
باسلام خدمت شما دخترم دوسالشه حدود یکماهه که روی الت تناسلیش جوشهای قرمز زده چندبار دکتر مراجعه کردم کرم زینک و بتامتازون و کلوتریمازول استفاده کردم بازم ملتهب و قرمزه اصلا بهتر نمیشه چکار کنم

