Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- تشنج
دخترم ۲سالشه دوبارتسنچ کرده یه بار۲۰رکزپیس یه بارهم ۱هفته ای میشه بستری بودگفتن عفونت شدیدداره امکانش هس دوباره تشنچ کنه یان دیگه رفع شده
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- تشنج
بچه م ۵سالشه ۱۰روزه که وقتهایی به یه نقطه خیره میشه وحالت نفس نفس زدن روبه خودمیگیره وبعدازچندثانیه به حالت اول برمیگرده
- نفخ و دل پیچه
کودک من ۹ماهه است به علت دلپیچه و نفخ شبها نمیخوابد که تشخیص پزشک عفونت ویروسی است برای درد شکم میتونم شربت استامینوفن بدهم؟
- متخصص کودکان
باعرض سلام خدمتت دکترمحترم خسته نباشید.پسرم 3ونیم ساله هست که حدود5روزمیشه که هر1الی 2ساعت یکبارمیگه شکمم دردداره وبی تابی وبی قراری شدیدمیکنه.هیچ گونه علاعم خاصی نداره.مثلن بیشترزمانی که غذامیخوره بعدش شروع میکنه میگه شکمم دردداره .شکمش هم کارمیکنه ولی روان هست .یکم هم بعداز5 روزکه اینجورشده الان هم یکم اسهال گرفته.دکتربردیمش البته عمومی.دوتاشربت یکی کلوپد.ودی سیکلومین.وگفتن که نفق داره.حالاکمک خواستم چه داروی پیشنهادمیکنید
- دو نه های قرمز روی پوست
سوال پسرم ۸ سالش هست ۳ روز تب کرده حالا تبش کشیده شد و روز چهارم دونه های صورتی روی پوستش مخصوصا کف دستش زیاد شده ، از چی میتونه باشه
- یبوست کودک سه ساله
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- اقای دکتردخترم دوسالشه مدفوعش خون قرمزروشن ورگ های های سفیدابکی دیدم ک مص نخ ابکی روی مدفوعش بودچندوقتی اینجوری میشه بعضی وقتایبوست داره وپوست بدنش دانه های ریزقرمزمیزنه بیرون باکمی خارش دماغش هم گرفته میشه مدفوعش گاهی وقتاهم مص پوست میزنه بیرون دکترم بردمش قرص Prodigestیاهمون پرودایجست پویابهش داددوهفتست که داره میخوره ولی هنوزاون علائم هاروداره چکارکنم لطفاکمکم کنید
- رانيتيدين
سلام مصرف رانيتيدين براي مادر شيرده مجازه؟ ( كودكم ١٥ ماهه است)
- کودکان و تب
سلام وقت بخیر من پسرم ۴سالشه الان ۳روزه تب شدید داره همراه با اسهال لطفا راهنمایی کنید چه بدمش
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- مصرف قطره آهن
با سلام.دو سال دخترم تمام شده است آیا باید مصرف قطره ی ویتان(مولتی ویتامین+آهن+زینک) را ادامه دهم یا قطع کنم؟جایگزین آن نیاز به قطره ی دیگری است؟
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت

