Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو3ساله
سلام آقای دکتر.دختر3 سالشه 13کیلووزنشه.وقتی موهاشوشونه میزنم موهاش خیلی میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.ممنونم
- شربت سیفیکسیم
سلام .دخترم ۶ساله و نیم داره وزنش ۲۷کیلو.شربت سیفیکسیم هر ۱۲ساعت چند سی سی بدهم؟
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- درمان اسهال کودک چهارسال
سلام خسته نباشید پسرم سه روزه اسهال میره بردیم دکتر بازم خوب نشده شربت رینگ سولفات گرفتم ایا تاثیری داره اسهالش خوب شه؟
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- پزشکی
دخترم سردرد و بدن درد و تب داره .استرسی شده ده روز پیش بیماری ویروسی گرفته بود که با سرم و شربت سفکسیم خوب شد.اگر نیازه دوباره شربت سفکسیم بدم؟
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

