Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای رفلاکس پنهان کودکم شروع غذای کمکی خوبه؟ ۴ماه و نیمه وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان ۶. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره.شب هم خواب پیوسته نداره.هرنیم ساعت بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- سرفه کودک
سلام اقای دکتر عزیز پسرم ۶ سالشه خلط پشت حلق داره سرفه هاش هشکه گهگداری خلطی انفلانزا کرده بود شربت دکسترومتورفان باید بخوره یا گایافنزین یا برم هگزین ؟ یا هر دو باهم؟ که خلطش بیاد بیرون و سبک بشه
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتربجم دو روزه تب کرده دو سه بار امروز و دیروز مدفوع کرد شل بود سرمام خورده دکتر بهش سفکسین داذه یعنی خوبه وزنشم 13کیلو هست 3سی سی نوشته کم نیست؟
- با سلام و احترام
با سلام و وقت بخیر.پسرم ۸ ساله هست و از مهرماه دچار گوش درد و گلودرد میشد که از مهرماه تا الان (بهمن) پنج دوره آنتی بیوتیک مصرف کرده ولی بعد از هربار مصرف دو سه روز بعد مجددا گوش درد و... می گرفت که پنج دوز پیش بردیم ازمایش گلبول سفید ۱۸ و ESR 2+ بود که قبل از کشت خون انتی بیوتیک حدسی تجویز کردند ولی تاثیر نداشت و در ازمایش نشان داد گلبول سفید ۲۰/۴ شده و ESR شده ۴+ . بعد از ان نوع انتی بیوتیک را تغییر دادند که ظرف دو روز گلبول سفید شده ۱۳ و ESR شده ۲+ نتیجه کشت آمده و منفی است.عکس عفونت سینوس و گوش را نشان می دهد. ایا احتمال بدخیمی مطرح است؟و اگر بله باید چه اقداماتی جهت قطعی شدن تشخیص انجام داد؟
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- حس تهوع
سلام خسته نباشید، برادر من هشت سالشه، چند وقتیه گوشی یا کتاب دست میگیره حس تهوع میگیره و غذا نمیخوره و وقتیم ورزش میکنه شکمش به شدت زیادی درد میگیره. ممنون میشم جواب بدید یکم نگرانم که چرا تهوع و شکم درد داره
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون

