Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- خونریزی کودک. ۶ساله بعد از ۸روز ختنه
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- قد کودک
سلام خسته نباشید دکتر میخواستم بپرسم برای رشد قد کودک داروی خاصی وجوددارد یا نه اگه ممکنه بهم معرفی کنید؟
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- سوال در مورد آزمایش مدفوع
میزان wbc در آزمایش مدفوع کودک ۳/۵ساله ۵_۱۰نوشته شده است آیا خطرناک است؟؟
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم مریض شماست لوزه داره .دوباره گرفتگی بینی شدید داره گلوشم التهاب داره . اسپره بینی فلوسینوز میزنم با سیتریزین شبها میدهم . به نظر شما چه دارویی تجویز میکنید . ممنونم
- زردی دست و پای کودکان
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- به جای شربت سفکسیم ۱۰۰ چه آنتی بیوتیکی می توان برای کودک ۸ ساله داد باچه مقداری وساعتش
با سلام وخسته نباشید دخترم ۸ سالشه همیشه وقتی سرما می خوره سفکسیم ۱۰۰ دکتر می نوشت ولی الان سفکسیم تو داروخانه ها نیست می تونم قرص سفکسیم ۲۰۰ رو نصف کنم بدم یا چه آنتی بیوتیکی به جای سفکسیم بدم به چه مقداری از هر چند ساعت ممنونم

