Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- شربت
سلام وقت بخیر من نزدیکه ۲هفته اس ک ب دخترم شیر خشک اپتاکید میدم دخترم ۲سالو ۸ماهشه و قبلش شیر اپتامیل میدادم ایا اپتاکید الان زمان مناسبیه وسوال اخرم اینکه دخترم سرفه خشک میکرد گفتین شربت پلارژین بخوره وامروز ک شیر میخورد سرفه کرد ک اخرش باعث استفراغ شد ایا ازشیرخشکه یا مریض شده بعضی وقتام عطسه میکنه ممنون از پاسخگویتون دکتر مهربان🌷🌷🌷
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- یبوست
با سلام و خسته نباشید. پسرم 4 سال و 9 ماه سن داره و از حدودا سه سالگی بخاطر یبوست دکتر بهش شربت peg 40 درصد داد. از اون موقع هروقت دچار یبوست میشد بهش میدادم. میخواستم بدونم مصرف این مدت دارو عوارض داره و اینکه مدت زمانش چقدره؟ خیلی نگرانم بخاطر این مدت مصرف این دارو لطفا راهنماییم کنید ممنونم

