Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- لرزش سرودست
سلام بدچهارماهگی بعضی وقتهاموقع شیرخوردن هنگام خواب وبیداری سرودست پسرم درحدچندثانیه میلرزد علت چیست خیلی نگرانم بایدچکارکنم؟ ممنون
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- سلامخستهنباشیدمنبچمیکماهدیگهمیشهدوسالشهبجایشیرخشکشبچیبدممیخوامازشیربگیرمشچایونباتشکمشوسفتمیکنه؟
بچهدوسالهدارممیخوامازشیرخشکبگیرمشبابجایشیرخشکشیرپاستوریزهمیدادمدوروزیخوردبعدنهلببهشیرخشکمیزدنهلببهشیرپاستوریزهبعدشبیستروزیاسهالواستفراغشدچایونباتمشکمشوسفتمیکنه؟
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسرسه ساله ام حدود یک هفته سرما خورده اوایل تب داشت وبیتاب بود اما باخوردن دارو الان فقط سرفه میکنه وابریزش داره شما چه تجویز میفرمایید
- شربت آفاکسیم
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،دکتر به دختر من که ۱۰سالشه وزنش ۲۵کیلو شربت آفاکسیم ۱۰۰داده ،ولی دوزش و نگفته من ۵سیسی هر دوازده ساعت بهش میدم الان ۳روزه ولی هنوز تب داره عفونت گوششم خوب نشده ،به نظر شما مقدارش کمه؟ برای دخترم چند سی سی باید بدم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- اسهال بی رنگ بچه دو ساله
سلام وقت بخیر ..دخترم از دیروز اسهال گرفته و امروز هر بار بی رنگ تر شد تقریبا کرم رنگ خطرناکه
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- سلامم.
سلام دکار دختر ۲سالم نزدیک ۲۰،۲۵روه که رو کپل های باسن و پشت ران هاش و خیلی کم پشت ساق پا دون دون قرمز ریز داره و جاش قرمزه و خارش داره،گاهی میخارونه چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره

