Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام خانوم دکتر پسر من امروز ۳ روز سرما خورده میتونم بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم آبریزش داره
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- واکسن آنفولانزا
با سلام لطفا کودک ۶ ساله نیاز به واکسن آنفولانزا دارد؟
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- در مورد عفونت چشم کودک
با سلام خدمت دکتر عزیز پسرم ۳.۵ سالشه که گلو درد و تب کرد دکتر بردم دارو داد اواخر درمان حموم بردمش که بعد چشم راستش قرمز شد و چرک داد و کوچکتر شد رفتم داروخانه قطره باکتی ماید ۱۰ داد تیا همین خوبه یا مجددا ببرم متخصص راهنمایی بفر مایید تشکر
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- واکسن و عفونت ادراری
با سلام روز شنبه(دو روز پیش) واکس یکسالگی دخترم رو زدم. امروز با توجه به بوی ادرار دخترم به عفونت ادراری مشکوک شدم. آیا با توجه به تزریق واکسن جواب کشت ادرار درست خواهد بود؟ و همچنین در صورت مثبت بودن جواب آزمایش مصرف انتی بیوتیک تداخلی با دوره ی واکسن یکسالگی نداره؟ و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون

