Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- تاریخ مصرف شربت
تاریخ مصرف شربت باز شده رو لطف میکنید بگید
- واکسن یکسالگی
سلام پسرم الان یک سال و 50روزشه به دلیل سرماخوردگی هنوز واکسن یکسالگیش رو نزدم هنوز هم آبریزش بینی داره چه کارکنم میشه تالان بزنم باعث تشدید بیماری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی نگران هستم
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- شربت بنفشه
سلام آقاي دکتر بچم سرماي شديد خورده با استفاده ي آنتي بيوتيک و شربت سرفه پلارژين و سيتريزين و قطره بيني هنوز خوب نشده ترشحات زياد بيني داره و خس خس سينه و چرک گلو ميشود به جاي اين شربت ها از شربت بنفشه باريج استفاده کنم مي گويند خيلي خوب است.يعني شربت بنفشه باريج و آنتي بيوتيک با هم استفاده کنم؟؟خوب است ؟
- کم پشتی مو
سلام وقت بخیر دختر دو و نیم ساله ای دارم که موهاش خیلی کم پشته و اشتهاش خیلی کمه آزمایش داده ویتامین دی خیلی کم بود که دکتر براش ویتامین دی و شربت آهن و شربت کلیسم نوشت الان دارویی مصرف نمیکنه برای کم پشتی موهاش دارویی عست که کمک کنه در ضمن اشتهاش کمه و وزنش هم طبق نمودار رشدش کمه
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- نمودارقد کودک
با سلام خدمت شما جناب اقای دکتر باتوجه به اینکه شما پزشک فرزندم هستین ، در سن سه سالگی بابت قد و وزن به مرکز بهداشت مراجه کردیم ولی نمودار قد حالت افقی داره یعنی رشد معمول رو تو شش ماه گذشته نداشته ، ایا جای نگرانی هست یا به آزمایش خاصی نیازه یا اینکه بیارمش مطب شما قد و وزنش رو چک کنید و راهنمایی کنید ؟و اینکه تقریبا روزانه شربت سندروس رو پنج سی سی مصرف میکنه
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- کم اشتهاهست
سلام دخترم چهارساله هست دکترهم بردم شربت ویتامین زینگ پلاس داداه وقطره آهن وگلسیم مصرف کردم فقط خیلی کم اشتهاهست وزن ۹ کیلو
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم
- مقدارمصرف
به پسر سه سالم میتونم شربت ستادین دی بدم ...مقدار و ساعت مصرف رو لطفا بفرمایید باتشکر
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰ برای وزن ۱۸ کیلو
برای پسرم که ۳سال ونیم هست و۱۸ کیلو وزن چند سی سی سفیکسیم بدم

