Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- سلام نوزاد سه ماهه دارم شیر خشک اومیتی پروکمکی بهش میدادم الاسه ماهشه در ناحیه شکم قفسه سینه ومچ هردودستشخشکی.پوست بادوندون قرمز ریز داره.میخواستم بدونم حساسیت به شیرشه؟؟
- پوشک مناسب
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده،پوشک مولفیکس حساسیت از نوزادی داشت که کشاله های رانش پر از جوشهای چرکی میشد،بعدش بیبی کینگ استفاده کردم که باهاش سازگار بود تا یک هفته پیش که باز کشاله های رانش پر ازجوشهای ریز زیر پوستی شدکه الان تاحدودی بهتر شده ولی کامل برطرف نشده به نظر شما برای شیرخواری با این شرایط چه پوشکی مناسب تره؟؟؟؟؟
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- اسهال سبزرنگ نوزاد سه ماه
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- مدفوعنوزا د
نوزادمبهخاطرحساسیتششیرخشکپپتیجونیورمیخورهقبلاکههمراهباشیرخودمبهشمیدادممدفوعشزردبودولیالانکه.شیرخودمرونمیدموفقطازشیرخشکمیدممدفوعشسبزلجنیودونههایزردداخلشهستبهنظرشماشیرخشکوبایدعوضشکنمیاطبیعیهمیتونمهمراهشیرمادربهشبدمباسپاسازشما
- کریستال
با سلام نوزاد ۵ ماه دارم که در کشت ادرارش وجود کریستال کلسیم اگزالات خیلی زیاد هست و ادرارش حالت cloudy دارد و ph ادرارش ۶ هست آیا مشکلی داره؟؟؟
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- تخم مرغ
سلام به بچه ۷ ماه نیم میتونم زرده تخم مرغ بدم ؟ ممنون
- تست ویتامین دی۳
سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
- رژیممادرنوزاددارایحساسیتبهپروتعینگاوی
- سرماخوردگی
س بچم دوسال وهشت ماهشه گلودرد وسلفه وابریزش بینی هم داره دستور مصرف شربت آموکسی سیلین 125میلی به چه صورت ست وچه داروی دیگه بایدبدیم سینشم چرک داره
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ام سرفه میکنه دیشب بردمش دکتر بهش شربت پلارژین کیدز داد که 10قطره هر 8ساعت استفاده کنم استفاده از آن به نظر شما اشکال ندارد
- آبریزش بینی
سلام آقای دختر.دخترم ۱۹ ماهشِ یکمی آبریزش بینی داره.سرحال هست.تب هم نداره.میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.

