Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- بینی
سلام اقای دکتر دخترم دوسال دو ماهشه بینیش گرفته ترشح داره اب دهنشم همش قورت میده عطسه هم میکنه چیکار کنم چی بدم بهش؟؟؟
- آزمایش
سلام اقای دکتر ازمایش برای پسر دوساله ام دادم هموگلوبین 11.1 بود mchc بودش 30.7 کراتین بود 0.27 این سه تا رو L زده بود میخوام بدونم چه دارویی باید استفاده کنه
- مصرف آزیترو برای پسر ۲۰ کیلو چقدر هست
وزن ۲۰ کیلو چقدر آزیترو؟
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- زینک پلاس
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- قرمزی پوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید چند روز پیش پسرم تب داشت و علائم سرماخوردگی آمپول زدیم خوب شد ولی امروز بدنش دونه های ریز قرمز زده چرا اینجوری شد ؟چی بدم بهش خوب شه ممنون
- نوزاد چهارماهه شیرنمیخوره
معده دخترمم خوب کار نمیکنه شیرهم نمیخوره
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟
- سلام پسرم ۸ ساله هست با وزن ۲۷ کیلو سینوزیت شدت با سرفه های قطاری دوز مصرف فارمنتین براش جقدر هستچ
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه

