Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیش پشه
سلام خسته نباشید، یه بچه شش ماهه دارم که پشه نیشش زده قرمز شده جای نیشش ، چه پمادی بگیرم آقای دکتر ، ممنون
- گریه و بیقراری زیاد و آب دهان زیاد
سلام .خسته نباشید آقای دکتر.نوزاد من سه ماه و نیمه.حدود یه هفته پیش ختنه کردیم.الان دو سه روزی هست خیلی بیقراره و نق نق میکنه.دکتر معاینه کرده اما ظاهراً محل ختنه خوبه اما خیلی زیاد آبریزش دهان داره و مدام نق نق میکنه و دستش رو میخوره.از ابتدای نوزادیش رفلاکس پنهان داشته یه ماه است امپرازول ساشه استفاده کرده بیقرارتر میشد دارو رو قطغ کردم.چطور میتونم متوجه بشم این بیقراری به خاطر درد لثه هست یا رفلاکس.اگه رفلاکسه میتونم شربت موتلیوم بدم و اگر درد لثه هست میتونم پماد دنتی کیدی باریج بزنم؟خیلی کلافه ممنون میشم کمک کنید.ببخشید سوالم طولانی شد.
- واکسن آنفولانزا
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر بچه 4 ماهه دارم آبان 6 ماهش میشه واکسن انفولانزا از الان بگیرم تو یخچال بذارم اشکالی نداره و آذرماه بهش تزریق کنم؟
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- اسهالی نوزاددوماهه
بچم دوهفته اسهاله دکتر بردمش آزمایش ادرار ومدفوع نوشته ولی آزمایشاش خوب بوده اما واسه اسهالیش دارو نداده
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خشک میکنه دوروزه پلارژین میدم بهش با نئوتادین ولی کمترنشده چ شربتی بدم ک زودتر خوب شه ۵سالشه ممنون
- پاستوریزه
بلسلام و خسته نباشید دختر من یکشال و بیست روزش درست که میگن اگه الان که هوا گرم بهش شیر پاستوریزه بدم اسهال میگیره ممنون.
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- سرماخوردگی
- قطره اهن لیپوزوفر
سلام وقت بخیر، آقای دکتر قطره لیپوزوفر رو داخل یخچال نگه میدارم گرم هست منزلمون، قبل مصرف باید بیارم بیرون تا به دمای محیط برسه یا اینکه خنک هم میشه بدم به بچه چهار ماهه؟ شرایط نگهداریش در دمای زیر ۲۵ درجه است
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۲ سالشه سرماخورده ولی سرفه نمیکنه صبح که بیدار شد تو دهنش خون بود حتی رو بالش هم ریخته بود علت چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگرانم
- انداختن اشتباهی قطره چشمی به بینی نوزاد دوماه ودو روز
با سلام .استفاده اشتباهی قطره آناپریون چشمی در داخل بینی نوزاددوماه ودوروزه خطر دارد بعد پنج دقیقه قطره بینی انداختم خطری برای نوزادم نداشته باشه.ممنون میشم راهنماییم کنید
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است

