Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم دهان
با سلام وقتتون بخیر پسر 10 ساله ام دهنش مدام آفت می زنه یا ویروسی میشه. البته خیلی هم استرسی و هیجانی می شه دقیقا بعد از هیجاناتش دهنش درگیره گهگاهی سردرد روزانه داره که بخوابه خوب میشه و گاهی هم میگه دور نافش درد میکنه. یک سری ازمایش هم دادیم که متخصص بیماری های دهان نوشت crp مثبت شده و mcv80 و mch 26 شده. متخصص دهان براش نیستاتین و دهانشویه کلروهگزیدین نوشته آیا با توجه به اینکه بعد از خوب شدن دو سه روز بعد درگیر می شه استفاده مداوم از اینها ضرری نداره. و سوال دوم ارتباطی بین سردردها و درد دور ناف و زخم دهانی وجود دارد یا نه؟ سوال سوم ام اینکه برای پیگیرهای بعدی به چه پزشکی مراجعه کنیم ممنون از راهنمایی تون
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- عدم بهبودی
دخترم سه و نیم سالشه و حدود سه هفته هست که علایمی چون آبریزش بینی ، تک سرفه و بیاشتهایی و تهوع داره و چند مرحله شربت مولتی ویتامین ، دیفن هیدرامین ، گایافنزین سیتریزین ، نئوتادین، آمپول دمیترون گرفته و بهتر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- سرما خوردگی مکرر
سلام پسرم ۷ سالشه با وزن۲۳ که مرتب سرما میخوره با علائم خستگی سردرد سرگیجه حالت تهوع درد عضلات که بردمش دکتر قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرد هفته بعد بردمش قرص آزیترو مایسین۲۵۰ تجویز کرد دوره درمانو کامل کردم منتهی دوباره همون علائم داره لطف کنید راهنمایم کنید هر قرص را روزی یکی میخورد به مدت هفت روز
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام در گوشه ای از چشم دخترم لکه خاکستری هست ،آیا به مرور زمان که بزرگ بشه از بین میره ؟یا کم رنگ میشه؟دختم ۵ سال داره ممنونم
- قرمزی صورت
سلام پسرم سه ماه و نیمشه دو هفتس رو صورتش لکه قرمز زنگ هست ک خشک و پوسته پوسته میشه مرطوب کننده زدم اما تاثیری نداشت و داره بیشتر میشه میشه کمک کنید خیلی نگرانم
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- گلوی بچه ۲۵ ماهه چرکی شده
گلوی بچه ۲۵ سالم چرکی شده میخوام بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ما ک پسر است و وزن او ۱۴ کیلو است چ مقدار باید باشد ؟
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر وقتی بچه ۵ ساله سرفه خلطی داره شربت دکسترومتورفان برای بچه خوبه یا برم هگزین؟
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- سلام دخترم ۳ماهو ۲۸روزشه به پروتئن گاوی حساسیت داشت انواع شیر های آپتامیل پپتی و اچ آ وپپتی جونیور امتحان کردم ولی بازم کهیر میرنه

