Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - خواب نوزاد ۹ ماهه
سلام ببخشید خواب پسر ۹ ماهه من برعکسه روزا تا ۱۲ شب خوابه از ۱۲ شب تا هر ساعتی از صبح که عموما متغیره بیداره چی کار کنم؟
- عدس فاویسم
دکتر نوزاد شش ماهم فاویسم داره خوردن عدس براش مشکل ساز نمیشه ماش چطور
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام من پسرم شش ماهشه از دیروز هست عطسه و سرفه و ابریزش بینی داره ولی تب نداره چی بهش بدم خوب بشه .
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- ترشحات ناف
بند ناف دخترم افتاده 35روز هست که ترشحات زرد خیلی کم داره چه کار کنم
- فرزند۴ ماهم شکمش کار نمیکنه
سلام آقای دکتر فرزندم ۴ماهست هر۴روزیا۵روز شکمش کارمیکنه اونم با شیاف وشربت که استفاده میکنم گاهی اوقات خودش کارمیکنه ولی کم پیش میاد فوق تخصص بردم بهش شربت لاکتلوز داده وشیاف گلیسرین چیزی هست که بدم بچم درمان بشه نمیشه من همش بااینا بخوام که کار کنه شکمش
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
سلام بچه شش ماهه هشت روزه دارم هیچ مشکلی نداشت فرنی سوپ و حریره بادامش رو خوب میخوره ولی امروز بعد شش ماه آوردنش خونه مادر شوهرم بچه خیلی بی قراری میکنه طوری که اصلا بغل هیچ کس جز خودم وای نمی ایستد علتش چیست
- شروع غذای کمکی
باسلام پسر من ۴ماه هستش و کمبود وزن داره به مقدار ۱کیلو میتونم براش غذای کمکی رو شروع کنم یا نه
- زرد شدن پوست نوزاد ۷ ماهه
با سلام خدمت شما. من پسرم الان ۸ ماهشه و یک ماهه پیش متوجه زردی پوست بینیش شدم که به تدریج بیشتر شد و الان گونه گوش ابروها شکم و دستو پا زرد شده از همون ابتدای زردی بینیش به پزشک مراجعه کردم ولی از نظر ایشون مشکل خاصی نبوده و از من خواستن که صبر کنم و انجام آزمایشو تو اولویت آخر گزاشتن . الان پوست صورتش زرده و از اونجایی که پوست صورت پسرم سفیده کاملا مشخصه که زرده . من خودم براین باورم که از شش ماهو نیم که غذای کمکی شروع کردم پوستش زرد شده و مص ف هویج که تو سوپ میریختمو کاملا حذفش کردم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم نظرتون رو در این مورد بفرمایید . با تشکر
- گل انداختن لپ
سلام لپ های نوزاد ۴ونیم ماهم گل انداخته خیلی پررنگ نیست سما چپ بیشتره از چی هست چی بزنم؟ شیر خودم شیرخشک و فرنی میخوره
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- Починка мониторов срочно
Профилактика эффективнее, чем ремонт компьютер техники: как продлить жизнь принтеру Корректная эксплуатация — залог долгой работы аппарата. Соблюдайте простым советам:Вопрос: Что дешевле — чинить старый принтер либо купить новый? Все зависит от конкретной модели и типа поломки. Если стоимость ремонта принтера превышает 50-60% цены нового аналогичного устройства, приобретение зачастую более выгодна. Примите во внимание возраст: для модели возрастом более 5-7 лет запчасти часто бывают очень дорогими или недоступными.Какие неисправностей ремонтируют в сервисных центрах? Круг неполадок, с которыми сталкиваются владельцев планшетов, чрезвычайно широк. Хорошая мастерская, предлагающая ремонт планшета неподалеку, в состоянии устранить с основной частью из них:Многие ремонтов, например установка нового монитора либо аккумулятора, производятся в течение часа. Истинные мастера владеют большим практикой, передовым оснащением и основательными познаниями о конструкции всевозможных моделей, благодаря чему они могут успешно работать с проблемами любой сложности максимально эффективно.Серьезные симптомы, требующие внимании профессионала Когда базовые попытки не дали результата, возможно, что неисправность в железе. Вот сигналы, при которых ремонт принтера лучше передать специалистам.Обеспечьте хорошую вентиляцию. Не ставьте монитор впритык к стене и не закрывайте вентиляционные отверстия. Регулярно снимайте пылевые отложения с внешней поверхности и решёток вентиляции мягкой тканью. Избегите резких колебаний температуры и влажности. Не следует включать прибор непосредственно после того, как вы внесли его с холода. Используйте стабилизатор напряжения для защиты от перепадов в сети. Аккуратно обращайтесь с матрицей: не давите на нее, чистите только предназначенными для этого салфетками не содержащими абразив.Неполадки с аккумулятором: верните обратно автономную работу Если гаджет начал быстро разряжаться очень быстро, самопроизвольно выключается или батарея вздулась — не стоит медлить. Профессиональный московский сервис по ремонту телефонов быстро проведет диагностику состояние батареи и заменит его на новый, восстановив прежнее время работы вашего устройства и защитив вас от возможных опасностей.Современный рабочее пространство или домашний рабочий уголок невозможно вообразить без печатающего устройства. В случае если печатающее устройство ломается, это может серьезно нарушить работу а то и поставить под угрозу сдачу критического задания. Тогда у пользователя возникает вопрос: попробовать осуществить ремонт принтера своими силами или сразу же прибегнуть к профессионалам. Эта статья позволит вам сориентироваться в типичных поломках а также принять правильное решение.
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید

