Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس
سلام خوبین خسته نباشید دکترجان بچه من ۹ماهشه نزدیک دوماهه سینش خس خس وحالت خرخر مکنه هرچی هم بردمش دکتر میگن حساسیته چکارش کنم که خوب بشه؟؟بعدهم خیلی آب دهان مریزه میشه برای این باشه
- سوختگی
سلام اقای دکتر ببخشید مقعد بچم با مدفوعش سوخته زخم شده پماد کالاندولا میزنم خوبش نمیکنه چه پمادی بزنم زخماشو خوب کنه
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- مقدار مصرف آموکسی سیلین برای کودک 6/5ساله هر12ساعت
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- تبخال
سلام دختر دوساله دارم چند روز میشه که داخل دهانش جوش های ریز سفید زده و همچنین دو تا گوشه ی لبش،میشه بفرمایید چی استفاده کنم خوب بشه؟
- سلام به بچه شش ماه چندسیدسی شربت سفکسم بدم
- سلام بچه یک ماهه دارم خیلی شیرخشکی رو که میخوره بالا میاره میشه شیرش رو عوض کنم
- زینک
با سلام ایا زینگ سولفات باز شده تا چند ماه قابل استفاده است
- شیر
با سلام خسته نباشید...پسر من ۲۱ماهشه...و شیرخشکیه...الان ۴ روزه که شیرخشکشو قطع کردم....روزا ایراد نمیگیره ولی شب موقع خوابش که میرسه فقط شیرخشک میخاد...شیر پاستوریزه هم گرم میکنم و شیرین...ولی نمیخوره مزه شو میفهمه...ولی شیر موز پاکتی رو یکبار امتحان کردم...پذیرفت و خوابید.بنظرتون من چیکار کنم.
- استفراغ کودک
سلام کودک 8 ماهه دارم 5 روز پیش دچارسرماخودگی شد پ از مراجعه به پزشک علائم بیماری سرماخوردگی خصوصأ تب کودک قطع شده ولی هنوز حالت تهوع و استفراغ دارد علت چیست؟
- سلام دکتر خسته نباشید ببخشید در رابطه با لنف نود قبلا سوال کردم ازتون گفتید دست نزنید وگرنه بزرگ میشه استرس دارم به نظر شما خودش برطرف میشه ایا خطر نداره؟باید دارویی چیزی استفاده کنم یا خیر؟
- تفسیر ازمایش مدفوع
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه دارم رفلاکس داره آزمایش مدفوع براشون نوشتن و سه نوبت نمونه مدفوع دادیم.تواین مدت من انبه خورده بودم و شکمش شل شده بود و دونه های سفید زیادی داشت.مدفوع مخاطی نوشته و W.b.c 0_1 0_1 نمونه سوم2-4 R.b.c هر سه روز0-1 انکل کیست هم مشاهده نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- ستاره
سلام دکتر من ۲۳سالمه و شیر میدم چند روزیه سقف دهانم میخاره و انتهای اون نرسیده به گلو در هردوطرف انگار ملتهبه قورت دادن برام درد داره امکان دکتررفتن ندارم میشع راهنمایی کنید چی استفاده کنم اذیت میشم هیچ علائم دیگه ای ندارم ازسرماخوردگی یکمم سردردم
- چهار دست و پا
سلام نوزاد نه ماه بصورت چهار دست و پا نمیره میره جلو اما بصورت حلزونی یعنی حرکتش کلا ب این شکله یا دوباره بصورت چهار دست و پا هم میره

