Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم کلیه و عفونت
با سلام و احترام،من پسرم هشت ماهشه،همیشه شبا فقط برای شیر بیدار میشد و بعد میخوابید ولی الان چند شبه ک گریه میکنه و جیغ میزنه و خیلی بی قراری میکنه البته روز هم همونطوره،سونو گرفتم نوشته:اتساع خفیف بدون سنگ در سیستم پیلوکالیسیل کلیه دو طرفه مشاهده میشود ک دیامترAPلگنچه کلیه چپ 7م م و کلیه راست6م م اندازهگیری شد.سنگ و میکرولیتیازیس در کلیه ها رویت نشد،UVJدو طرف فاقداتساع و سنگ است،دکتر یه شربت سفیکسیم داده و گفته یه ماه دیگه دوباره سونو انجام بدم،حالا من خیلی نگرانم آیا خطرناک هس و مشکلی ایجاد میکنه واسه پسرم؟؟؟؟پسرمم خیلی اذیت میکنه اگه مسکن بدم (استامینوفن) تاثیر داره؟؟؟؟؟
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ۳ ماه کامله . الان دو روزه اسهال شدید گرفته . بردم دکتر . سرم تراپی کرد . اوار اس رو دارم استفاده میکنم. یه ابمیوه اون لایت سیب هم داده . و شربت ازیترو مایسین . از وقتی ازیترومایسین دادم اب از مقعدش خارج میشه . چکار کنم
- شربت افاکسیم به نوزاد ۶ ماهه
با سلام و خسته نباشید. شربت آفاکسیم ۱۰۰ که دکتر برای نوزاد ۶ ماهه با عفونت شدید و مشکوک به کرونا تجویز کرده هر ۱۲ ساعت، پنج سی سی. من به اشتباه ۶ ساعته دادم. لطفا بفرمایید که خطرناک نیست؟؟ خیلی نگرانم ممنون میشم
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- اسهال
دخترم نه ماهه داره روزي ده بار شكمش كار ميكنه ابكي هست دكتر بردم فايده نداره اصلان غذا نمخور شيرهم دو تا پيمانه مبخور 6 كيلو هست
- ۵ ماهگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۵ ماهشه ومیخواستم بدونم ک چه چیزهایی باید بهش بدم بخوره واینکه شربت ویتو کیدرو باید تاچندماهگی بخوره وشیرخشک اتامیل ۱ میخوره کی میتونم عوضش کنم چون احساس میکنم سیرنمیشه
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- ادکلن و فاویسم
سلام دکتر دختر۵ماهه ای دارم ک فاویسم داره تا الان از ادکلن کنارش استفاده نکردم جایی خوانده بودم بوی تند ادکلن شاید اذیتشون کنه میخواستم بدونم میتونم استفاده کنم؟ برای خودش چطور
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر. برلی نوزادی که زرده تخم مرغ میخوره اگه به حاش تخم بلدرچین بدیم چن تا زرده ی بلدرجین می تونیم بدیم چون زرده بلدرچین کوچیکه
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- Detoxing By means of Perspiration: The Human body’s Inherent Purification
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- ورم ناحیه تناسلی
سلام خسته نباشید. پسرم هشت ماهشه و ختنه نشده شیر مادر میخوره. یک روزه که از زیر پوست قسمت نزدیک به سرِ ناحیه ی تناسلی اس یکم ورم کرده. جوش ماننده. اما قرمز نیست. انگار از داخل دونه زده؟ مشکل داره؟
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- واکسن
سلام اقای دکتر دخترم چند روز دیگه زمان واکسنشه الان باتوجه به وضعیت ویروس کرونا میترسم ببرم واسه واکسن میشه این واکسنو با واکسن بعدیش ببرم بزنه یا میشه واکسن به تاخیر انداخت اخه محیط الودس
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟

