Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- داروی نوزاد
سلام من نوزاد ۳۵ روزه دارم که داروی پدی لاکت براش گرفتم وداروی (بیوپد+ویتامین دی) دارم آیا این دارو اثرات مثل هم دارند نمیتوتم هردو رو مصرف کنم؟
- سر دخترم
سلام وسط موهای دخترم یک تیکه های زرد رنگ دراومده بالا اومده س و پوسته نیست ک خشک بشه کم کم تعدادشم داره زیاد میشه بردم دکتر اطفال گفت قارچه دومدل قطره کلوتریمازول و آفی بتازون داده از وقتی میزنم هیچ تغییری نکرده و موهاش میریزه چیکار کنم
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- قطره باکتی مایدورینوسالتین
باسلام من نوزاده سه ماهَم به خاطرتب بالابیمارستان بستری شدبعدپرستاربرای چشماش قطره باکتی مایددادوگفت هر4ساعت یک قطره به چشم راستش ویک قطره به چشم چپش بزنم وبرای بینیش قطره رینوسالتین دادوگفت هر4ساعت یک قطره به سوراخ بینیِ راستش ویک قطره به سوراخ بینیِ چپش بزنم ولی نگفت تاچندروزاین داروهارواستفاده کنم منم یادم نیفتادبپرسم حالاپونزده روزازاین دوتاداروگاهی باهمون مدت زمانی که پرستارگفته وگاهی بافاصله زمانی بیشترازاین قطره هابرای نوزادم زدم ضررنداره مرسی
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام نوزادهفت ماهه من ریفلاکس دارد اما استفراغ ندارد وفقط بیقراری داردو از شیر خوردن امتناع میکنه گاهی هم موقع شیر خوردن ب خودش میپیچه و شکمش صدا ی قارو قور میدهوداروهایی مثل رانیتیدین پدی لاکت امپرازول استفاده کرد امااثری نداشته براش لطفا راهنمایمون کنید و چ داروی دیگری باید بخوره ممنون
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- واکسن ۴ ماهگی
پسر من شنبه واکس ۴ ماهگی زد دو روز تب داشت بعد قطع شد الان بعد ۴ روز دوباره در حد نیم درجه تب کرد میخواستم بپرسم از عوارض واکسنه یا بیمار شده
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده سرفه میکنه وبالا میاره چ دارویی بدم بهش سرفه اش بهتربشع ممنون میشم جواب بدین؟بردم دکتر بهش سفکسیم 100دادوشربت کتوتیفن ولی بهترنشده لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- آپتامیل پپتی
سلام کودک 3 ماهه ام بخاطر وزن کم و حساسیت به پروتئین گاوی دکتر شیرخشک آپتامیل پپتی بهش داده ولی الان 3 روزه که بهش میدم گاهی به شدت بیقراری و گریه میکنه و کمی هم مدفوعش آبکی شده آیا این علامت نساختن شیرخشک بهش است؟؟؟

