Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد
- سینه خیز عقب رفتن
سلام آقایدکتر آیاطبیعیه نوزاد هشت ونیم ماهه به عقب سینه خیز میره امادورخودش مثل عقربه ساعت میتونه حرکت کنه وموقع نشستن در حدچنددقیقه میشینه وبعضی مواقع میفته اماموقع نشستن میتونه بااسباب بازیهاش بازی کنه وبه حالت چهار دستو پا بلند میشه وخودش به عقب وجلو تاب میده اما میفته
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- وسیله مناسب برای حمل نوزاد تازه متولد شده
با سلام و احترام لطفا بفرمایید از بین وسیله هایی مثل کریر ، کری کات ، ساک حمل نوزاد کدام یک برای حمل نوزاد تازه متولد مخصوصا از بیمارستان محل تولد تا منزل را توصیه می فرمایید؟اگر در این مورد راهنمایی بفرمایید بسیار ممنون خواهم بود.
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- فاویسم و نوع شیر خشک
سلام روز خوش خسته نباشد دخترم ۲ ماهشه هم فاویسمی هست هم رفلاکس داره شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه و حساسیت شدیدی داره به این شیر می تونم چه نوع شیری رو جایگزین کنم که واسه فاویسمش بد نباشه و سبک باشه و آلرژی نشون نده
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- برای سرماخوردگی کودک ۴ماهه چه دارویی مناسب است
سلام وقت بخیر دخترم ۴ماهشه.سرفه میکنه ویک چشمش عفونت میده.سری قبل که چشمش عفونت کرده بود دکتر قطره باکتی ماید بهش داد.قطره رو هر۶ساعت یه قطره بریزم درسته؟برای سرفه هاش چه شربتی بدم؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- صورت
سلام برای جوش های صورت نوزاد ۲۶ روزم چه پماد یا ضد افتابی بگیرم که صورتش صاف بشه ؟
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه

