Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دکتر اطفال
سلام میخوام شیر پاستوریزه را باخشک قلطی کنم به دختر ۲ساله ا م بدهم مشکلی نیست بعد دقیقا ماه بعد۲سالشه ۱۵کیلوی ایا کمبود وزن دارد ممنون
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- کمخونی
سلام دکترپسرم نه ماهشه خیلی ضعیفه کمخونی زیادداره قطره آدزیربهش میدم بستری شددکتربراش شربت زینک سولفات تجویزکرد میتونم شربت زینک سولفات باز بخرم بهش بدم چون نصفش ریخته شد؟
- شربت
سلام اقای دکتر پسرم ۸ماهس یک ماهی میشه ک شربت نئوزینک ۵ سی سی میدم ایا باید قط کنم یا این یک ماه دیگ بدم بعد یک ماه قط کنم و از دوباره بعد یک ماه شرو کنم ب دادن
- خواب
سلام نوزاد چهل روزه من از پانزده روزگی خواب کمی میرند و اگر بخوابند زود بیدار میشوند و چون خواب خوبی نمیرند در بیداری کریه میکنند که مشخص هست که خوابشون میاد تقریبا ده الی سیزده ساعت در روز خوابن
- حساسیت
سلام دختر نه ماهه ای دارم که مدام پشت گوش و گردنشو میخارونه و گریه میکنه دوماهی میشه که اینجوریه و قطره سیدرال بهش میدم ایا میتونه مال این باشه؟؟؟؟ یا به غذایی حساسیت داره پیش چه دکتری ببرمش؟؟لطفا پاسخ دهید
- سوپ گوشت
سلام آقای دکتر برای نوزاد ۶ ماه و ۲۰ روز میشه توی سوپ از گوشت گاو و گوسفند استفاده کرد؟
- مهنیا
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم ۴ سالشه و ۱۵ کیلو سفکسیم۱۰۰ را چه مقدار باید بدم؟
- تیروی
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یه سالشه سرفه خلط دار میکنه بینش کیپ میشه و آبریزش داره چیکار کنم
- نوزاد
سلام برای اگزما پوست نوزاد چه داروهایی استفاده کنیم و رژیمش چیه چون از شیر مادر میخوره
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
سلام بچه من دختر هست3 سالش هست قد خیلی کم هست چه کار کنم
- کف دهان نوزاد
علت کف دادن بیرون دهان نوزاد چهل روزه چیست؟
- تب
با سلام و عرض ادب برای کودک 18ماه برای تب 38/5 درجه شربت پارکید موثری هست ؟
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان
- توروخدا جوابمو بدین گفتم پسر۷سالم بتامتازون ال ا تزریق کرده- تا دو روز قبل تزریق اسپری بکلومتازون و ایروکاست۵ مصرف میکرد- با امپول که با فاصله دو روزه تجویز کرد تداخل نداشته
خطری براش نداره عوارضی تو بدنش ایجاد نمیکنه؟ میگن سوسپانسیونش وریدی نیس یعنی چه؟ آخه به لگنش تزریق کردن آقای دکتر من مشکل استرس دارم توروخدا جوابمو بدین
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم

