Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- سرماخرررردگی
باسلام خدمت بهترین و باتجربه ترین دکتر اقای دکتر پسرم 12روزه سرما خرده2سالشه بینیش افتضاحه ترشحات غلیظ سبز میاد شبا نمیتونه نفس بکشه صبا هم که بیدار میشه ترشحات همراه با خون هست اوایل بهش ازیترو دادن که خوب نشد من هم براش اسپری و با پوار تمیز میکنم ولی فایده نداره اصلا قطع نشده تو این12روز ممنون میشم مثل همیشه از تجربتون بفرمایید وماهم استفاده کنیم🙏
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- تغذیه
سلام... دخترم 11ماهشه رفلاکس داره میتونه ماست بخوره؟
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- عدم بهبودی
دخترم سه و نیم سالشه و حدود سه هفته هست که علایمی چون آبریزش بینی ، تک سرفه و بیاشتهایی و تهوع داره و چند مرحله شربت مولتی ویتامین ، دیفن هیدرامین ، گایافنزین سیتریزین ، نئوتادین، آمپول دمیترون گرفته و بهتر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما
- استفاده از شربت دی ۳ و نئوزینک
با سلام دکتر جان کودک سه سال و چهار ماهه تا چند ماه میتونه هر روز به صورت مستمر شربت ویتامین دی ۳ استفاده کنه؟ در مورد شربت نئو زینک هم همین سوال رو داشتم تا چند ماه مستمر چند سی سی میتونه استفاده کنه؟ آیا این دو شربت رو میشه ترکیبی هم استفاده کنه مثلا یک ماه شربت دی ۳ رو هر روز استفاده کنه ماه بعد شربت نئوزینک رو هر روز استفاده کنه؟ یک دنیا ممنون از راهنمایی شما سپاس فراوان
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک با وزن 32 کیلو گرم

