Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- سرفه کودک ۴ ماهه بخاطر ترشحات پشت حلق
سلام کودک ۴ ماهه سرماخوردگی و آبریزش بینی دارد داروی قطره دریافت میکند . ولی نصف شب ها به علت ترشحات پشت حلق سرفه زیاد میکند . چکار کنیم ؟
- سلام قرص اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
سلام اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- دربارهشربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام آغای دکتر پسرم دوسال ودوماه ووزنش ۱۳کیلو است دوشبه تب داره ۳۸درجه وقتی سره میکنه قفسه سینش صدای خشن داره ابریزش کم داره سرفه بافاصله وتک تک ایا سیفیکسیم ۱۰۰ براش خوبه
- باسلام دخترم 10ماهشه آبریزش بینی داره و گلوش خس خس میکنه سه بار بردم دکتر دارو میدم خوب نمیشه بدتر هم شده اون یکی دخترمم همینطوره 5سال شه خوب نمیشه نظرتون چیه چی بدم بهش.؟؟؟
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- چرک خشک کن
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی میشه برای گلودرد آموکسی سیلین خورد؟؟ بچم رو نمیتونم جایی بذارم.ممنون
- زمین خوردگی روی شیشه
سلام ببخشید داداش من ۳ سالشع سرش خورده به شیشه تلویزیون و اون شیشه شکسته سرشم همون موقع خون اومد چ کار کنم
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- درد پای کودک و تب
باعرض سلام وخسته نباشید پسرم ۴سالشه یه شب یهویی گفت پای راستم از ناحیه باسن درد میکنه ونمیتونم راه برم سریعابردمش بیمارستان عکس رادیو لوژی از دو قسمت پاهاش گرفتن وسونو گرافی هم گرفتن الحمدلله گفتن هیچیش نیس بعدا آزمایش خون وادرار گرفتن بهمون گفتن یکمی عفونت ویروسی وگلیولهای سفیدش یکمی بالان آیا دلیل راه نرفتن پسرم میشن یاخیر دارو چی بهش بدم تا زود خوب بشه متشکرم
- پدی لاکت
سلام میخواستم بدونم میزان مصرف قطره پدی لاکت برای کودک 6 ماهه چقدر و چندبار در روز است با تشکر از شما
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم وزنش ۹ کیلو یکسالشه دکتر واسش آموکسی سیلین گفته صب و شب ۳ سیسی مقدارش درسته ؟ ممنون
- بوی بد دهان
سلام پسرم 17ماهشه گاهی اسهال گاهی یبوست داره ی سرماخوردگی طولانی مدت یک ماهه داشت و استپ وزنی داره الآنم چند مدتها بوی دهانش میاد علت چی میتونه باشه ممکنه باکتری معده داشته باشه

