Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام.خسته نباشید.چهارشنبه برای اسهال پسرم قطره پدی لاکت تجویز کردین شکر خدا با خوردن قطره سریع خوب شد خواستم بدونم تا کی باید قطره رو بدم؟
- غدد لنفاوی شکم
- عفونت ادرار
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- سرماخوردگی کودک یک سال نیم
سرماخوردگی تب لز
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- واکسن
سلام من نمیخوام واکسن یک سالگی به بچم بزنم چیزی میشه اگه نزنیم
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- شیر خشکدادن به کودک
کودکم یکساله است و شیر خشک را نمی خورد چه کار کنم ایا میتوانم ان را شیرین کنم تا بخورد یا خیر ؟؟؟
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
سلام دخترم یه سالشه وزنش خیلی کمه نه کیلو اصلا خوب غذا نمیخوره اونی که هم میخوره استفراغ میکنه میشه یه چیزی معرفی کنید تپل بشه
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- سلام پسرم نه سالش آبله مرغان گرفته چه دارویی مصرف کنم
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- سلام پسرمن گلودرد شدید دارد چه شربتی بهتر است
تازه پنج سالش شده گلودرد زیاد داره و کمی هم تب داره چه شربتی مناسبشه؟که هم باعث التهاب درد گلوپردش بشه هم سرماخوردگیشو کمتر کنه
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر

