Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- محلول پتاسیم سیترات
سلام و خسته نباشید، دخترم چهار ماهشه، هر دو کلیه میکرولیتیازیس داره از نوع کلسیم اگزالات ، دکتر بهش محلول پتاسیم سیترات داده روزی سه دفعه، میتونم داخل شیر خشکش بریزم بهش بدم؟ خالی که میخوره آنقدر بد مزس گریه میکنه
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- سنگ کلیه
سلام من یک پسر5 ماهه دارم که کلیه اش سنگ ساز است ویک ماهه دارو می دهم وزنش 6 کیلو است واختلال رشد دارد برای وزن گیریش چکارکنم
- یبوست
پسرم هفتاد روزه است و در روز یکبار مدفوع میکند مدفوعش خیلی کم است
- برای سرماخوردگی کودک ۴ماهه چه دارویی مناسب است
سلام وقت بخیر دخترم ۴ماهشه.سرفه میکنه ویک چشمش عفونت میده.سری قبل که چشمش عفونت کرده بود دکتر قطره باکتی ماید بهش داد.قطره رو هر۶ساعت یه قطره بریزم درسته؟برای سرفه هاش چه شربتی بدم؟
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام خسته نباشیدنوزاد یازده ماهه پسر دارم فاویسم دارد چند روز پیش تب کرد استامینوفن دادم خوب شد بعد دوروز اسهال گرفت که داخل اسهالش یکم رگه خون بود که فقط یبار دیدم الان سه روز اسهال داره در نبود شما بردم بیمارستان گفتند عفونت گوش داره پدی لاکت و سرم خوراکی و کواموکسی کلاو دادند و گفتند که احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هستش که شیر خشک استامینوفن پپتی جونیور۲ تجویز کردن الان اصلا شیر خشکشو نمیخوره اسهال داره قبلا اپتامیل۲ میخورد الان شیر خشک پپتی جونیور رو نمیخوره میشه همون اپتامیل معمولی رو داد یا یه شیر خشک دیگه نمیشه جایگزین کرد این شیر خشک خیلی بد مزست و کمیاب ممنون میشم کمک کنید
- نحوه مصرف پودر نکسیپد
من دخترم ۳ ماهش بعصی وقتا خیلی زیاد بالا میاره و گاهی پنیری و حالت استفراغ وزنش ۶۲۰۰ آقای دکتر این پودر و تجویز کردن ۱/۴ بسته... میخواستم بدونم هر چند ساعت باید بدم؟ و در چه مقدار شیر باید حل کنم؟ به طور معمول دخترم هر ۲ ساعت ۶۰ cc شیر میخوره... ( چون دیدم بعضی سایت ها نوشته با اب جوشیده نیم ساعت قبل شیر میدن ولی نوزاد که آب نمیخوره !!!) و آیا با دارو کولیکez تداخل داره؟ یا منعی برای مصرف هردو نداره؟؟؟
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم الان ۷ماهشه نزدیکه ۲،۳ ماهه سرفه میکنه شدید نیست فقط طرف صبح چند بار دکتر بردیم خوب نشده چیکار کنیم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای

