Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- سلام جناب دکتر پسرم سه سال و ده ماهشه
چند ذوز پیش نافش قرمز و ملتهب شده بود و کمی بیرون زده بود ولی بعد دو روز خوب شد منم چون استانبول هستم الان دسترسی به دارو دکتر نداشتم فقط چربش کردم ولی از دیشب تب کرده ایا به همون نافش مرتبط و اینکه دارو چی میتونم بهش بدم که اگه مال عفونت نافش از بین بره سفالکسین خوبه
- ترشح واژن
سلام دخترم ۵ سالشه بعضی وقتا ترشح واژن داره طبیعیه
- میزان مصرف شربت اموکسی سیلین
برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۳ کیلو برای درمان برونشیت
- تفسیر آزمایش s/e
سلام وقت بخیر دختر من چند روز اسهال داره و کمی هم تب داسته نتیجه ازمایش s/e برای گلبول قرمز rbc 1-2 زده ممنون میشم بگین این مقدار نرماله یا خیر؟؟؟
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- میان وعده
سلام دخترم هشت ماه و دو روزشه رفلاکس معده داره.میتونم یکم روغن مایع بریزم موقع گرم کردن سوپش؟اخه کره براش خوب نیست . و تو این سنش میتونه خرما بخوره؟
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟

