Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدکودک
باسلام..دخترم هشت ماه و دوهفتشه وزنش هفت کیلوسیصد..وزن روز تولدش سه کیلونیم بود بم گفتن براساس نموداررشد وزنش کمه...بهش غذا میدم شیرخودمو میخوره روزی سه بار پوشکش خراب میکنه..بنظرتون بخاطر دفع زیادی مدفوعشه که وزن نمیگیره؟؟؟؟
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- تغذیه
سلام... دخترم 11ماهشه رفلاکس داره میتونه ماست بخوره؟
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- سلام وقت بخیرپسر۹ساله دارم شب ادراری داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- شیر
سلام اقای دکتر بنظر شما از شیر گرفتن بچه ای که آب خیلی کم میخوره فقط شب، و غذا هم کم میخوره بیشتر شیر مادر، ۱۷ماهشه وزنش هم کمه . کار درستیه یا نه؟
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- فاویسم
ایا شربت میم پرتقالی برای بچه های فاویسمی ضرردارد
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم

