Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- شیر نخوردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد ۸۶ روزه ای دارم از روز ۴ تولد سینه نمی گیرد اکثرا با قاشق باید شیر بدهم شیشه هم امتحان کردم نگرفت وقتی گشنه می شود حاضر است دستهایش یا لباسش را بمکد اما سینه نه خواهشا بگید چکار کنم
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- سرماخوردگی
سلامآقای دکتر نوزاد دوماهه دارم شیرمادر ميخوره. خودم سرماخوردم خیلی جزئی واسه اینکه بچه مریض نشه ماسک بزنم موقع شیر دادن کافیه؟و اینکه بخاطر شیردهی چه دارویی میتونم بخورم که برای بچه ضرری نداشته باشه زودتر برطرف بشه ؟
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. قبلا سوال کردم فرمودید باید معاینه شود می خواستم بدونم تو اینجور مواقع امکان درست شدن وجود دارد یا نه - قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- جوش های آبکی
پسرم ۵ماهشه کف پاش یه جوش آبکی از چند روز پیش یکم بزرکتر شده چیکار کنم ازبین بره قبلا رو دستش زد پماد زدم خوب شد اما این خوب نمیشه
- شیرخشک
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم تازه رفته تو۹ماه غذای کمکی اصن نمیخوره فقط شیرمیخوره بعدبهش شیرخشک رایانه ای بهش میدم مرکزبهداشت میده چون دیگ ب کمکی رسیده کم کردن شیرخشک رو کم میارم شیرخشکو میتونم شیرخشک دیگ بهش بدم؟چون کمکی اصن نمیخوره اینم داره کم میارم

