Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- سلام بچه من 7سالشه مریضیآنفولانزا گرفت
بعد از 15روز حدودا خوب شد و الان بعد از چند روز از خوب شدنش دوباره سرفه های شدید شروع شده نمیدانم چکار کنم دکتر براش اسپری نوشت تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- گرده عسل
با سلام برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۷ ،۸ ساله از گرده عسل میشه استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- سلام آغای دکتر پسرم ۷ماه ۲۴روزه کیدی لاکت میشه با پوره موز داد
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- مجاری ادراری کودکان
سلام خسته نباشید پسر ۵ ساله دارم چند روزیه که تکرر ادرار داشت موقع ادرار کردن دچار دل درد میشد بردمش دکتر ارولوژی گفتن که هر شب ۵ سی سی سفیکسیم ۱۰۰بهش بدم نمی دونم چرا هنوز دل درد میشه تکرر ادرارش خداروشکر بهتر شده البتع وزنشم ۲۰کیلو
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- شربت سفکسیم چه مقدار بدم به بچه ۸سالشه
سلام پسر من ۸سالشه باوزن ۶۰کیلو دکتر برای عفونت گلو ولوزه وگوشش سفکسیم ۱۰۰داده هر ۱۲ساعت ۵سی سی ایا درسته مصرفش ؟؟

