Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر ..پسرم سه سال و نیمه و قبلا چن بار آوردم مطب الان سرما خورده روستام و دسترسی ب دکتر ندارم آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و کمی سرفه میکنه ولی تب نداره بی حال هم نیست..چه دارویی بهش بدم
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال و نیم داره یه هفته اس سرما خورده ولی فقط خلط غلیظو چسبنده از بینی داره که هنوز خوب نشده نیاز به دارو داره؟ممن
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- گوش
سلام دخترم ۳ سالشه و ی گوشش بعضی وقتا درد میکنه چیکار کنم خوب شه
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- امدن مطب
سلام اقای دکتر چند هفته پیش زنگ زدم مطبتون منشی شما گفتن نیستین اول بهمن ماه تشریف میارین ،، الان دو روزه زنگ میزنم نوبت بگیرم کسی پاسخگو نیست؛؛ ایا مطب بسته ست؟؟؟ کی باز میشه؟؟ مرسی
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- سلام دخترم دوسال نه ماه هست تب بالا داره
تب ۴۰درجه داره بهش ایبوپروفن دادم و پاشویه اومد پایین دوباره صبح تب داشت بردم دکتر بهش پلارژین کیدز داد و شیاف ولی الان دوباره تب داره ۳۹درجه دکتر گفت هر شیش ساعت بهش شربت ایبوپروفن بده ولی دخترم دقیقا هر چهار ساعت تب بالا میکنه موردی نداره چهار ساعتی بدم شربت ؟ایا نیاز نیست بهش آزیترومایسین بدم ؟وزنش ۱۷کیلو
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- دارو
سلام بنده پسر سه ساله دارم که سرفه خشک داره سفیکسیم۱۰۰ وایورامی شربت بهش دادم اما درست نشده میخواستم راهنمایی کنید چه آمپولی تزریق کنم تا سرفه خوب بشه
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم

