Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم یک هشت روزشه ۳۲۵۰گرمه قطره هنوز بهش ندام روز اول چند قطره بدم روز دوم چند قطره
- آفاکسیم 100
سلام دخترم 1/6هست شربت آفاکسیم را چند سی سی بدم
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- سلام خسته نباشید. آیا شربت تیماسین برای بچه های فاویسم ضرر دارد؟ با تشکر
من بچه ام فاویسم داره سرما خورده و خیلی سرفه میکنه. شربت تیماسین بهش بدم اشکال نداره؟ هر چی شربت سرما خورگی و...بهش میدم باز سرفه. رو داره
- منیزیم
سلام آقای دکترقرص منیزیم جوشان برای بچه ی ۱۰ ساله میتوان استفاده کرد؟ برای رشد قدی باید یک روز درمیان باشد؟
- آزمایش و بالا بودن چندفاکتور خونی
سلام دکتر طبق دستورتون رفتم دکتر و برای دخترم آزمایش نوشت مشکلش سر درد و سرگیجه بود والبته به خاطر حساسیت پوستیش شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو شب در میان ۵ سی سی. لطفا بفرمایید تفسیر آزمایشش چطوره و چه دکتری ببرمش ؟ LYMPH 52.3 SGOT 38 ALP 721 Vitamin D 29 آقای دکتر خیلی نگرانشم همیشه هم میگه سمت چپ شکمش درد میکنه .
- سلام وقتتون بخیربرلی پسرم
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم وارد هشت ماه شده ولی همچنان دماغ و چشاش ومیخارونه مخصوصا موقع خواب علتش چیه
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- رفلاکس و گرفتگی صدا
سلام دخترم ۴۰ روزه اشه و از دیروز صداش گرفته و رفلاکس هم داره و با وجود اینکه ۱۰ روزه امپرازول مصرف می کنه هنوز رفلاکس داره علت گرفتگی صداش رو نمی دونم چون هیچ علایمی نداره
- پاسخ بهتهوع و استفراغ
کودک ما چهار ماه است بعد از واکسن چهار ماهگی شکمش تب داره استفراغ هم میکنه
- خوردن خود سرانه قرص
سلام خسته نباشید .خترم دو سال و نیمه هست 5 تا قرص اسید فولیک و با هم خورده ایا خطرناکه؟؟
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- گلودرد
سلام دخترم ۹سالشه،سرفه میکرد شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی خورده بهتر شد ولی قبل از اینکه کامل خوب بشه دارو تموم شد.الان دوباره میگه گلوم درد میکنه چی بدم بهش؟ قرص ازیترومایسین ۲۵۰ بدم خوبهبراش زیاد نیست
- غذای کودک
با عرض سلام و وقت بخیر آیا به کودک شش ماه و نیمه میتونیم شیربرنج بدیم؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- سوپ
سلام به سوپ بچه ۷ ماهه میتونم از رشته سوپ استفاده کنم تو این چند باری که درست کردم از برنج استفاده کردم ، سپاس
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- قد و دور سر
سلام روز خوش آقای دکتر پسرم ۱۶ ماه و ۲۰ روزشه قدش ۸۱ دور سرش ۴۶ وزن ۱۱.۵ هست از یکسالگی دور سرش ثابت مونده قدش هم یک سانت رشد کرده حرف زدن هم در حد ۴۰ کلمه میگه میخاستم ببینم واسه رشد قد و دور سرش چیکار کنم دارویی چیزی هست؟در ضمن پسرم رفلاکس هم داره هنوز خوب نشده خیلی نگرانم میگن تا این سن باید خوب می شد در این مورد هم میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- سلام پسرم ۷ سالشه و به پشه آلرژی داره بهش همزمان کتوتیفن ۲ سی سی و دیفن هیدرامین ۲ سی سی دادم آیا استباه کردم؟ الان سرچ کردم پیدم نوسته خطرناکه😞

