Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- نوزاد
نوزاد ۳ماه و نیم دست و. پاهاش همش سرد و. نمناکه اب دهنش میپره توی گلوش از خواب میپره همش بالا میارع و اب دهنش زیاده وقتی میخوابه میذارمش زمین از خواب میپره فوری و جیغ میزنه
- انتقال بيماري
سلام مجدد و خسته نباشي چندتا از فاميلامون كه قراره عيد ملاقات كنيم باهاشون متاسفانه هپاتيت بي دارن نگران دخترم هستم چون هنوز واكسن ٦ ماهگيشو نزده اون ها نيز رعايت نميكنن آيا فعلا با همون واكسن اول كه بدو تولد ميزنن كفايت ميكنه چون دوره سومش ١٢ فروردينه ممنون
- مصرف دوز زیاد سیتیریزین برای نوزاد شش و نیم ماهه
باسلام .پسرم الان یازده ماهشه .اونو به علت عفونت سینه در هفت ماهگی پیش متخصص کودک بردم براش شربت عفونت و شربت آیورا هر هشت ساعت 4سی سی و بخاطر اگزمای صورتش شربت سیتیریزین هر 12ساعت 2/5سی سی و بخاطر کم اشتها بودنش شربت زینک سولفات روزی 2 سی سی نوشت بعد از حدود پنج روز که داروها رو دادم به بچه ام ادرارش خیلی کم و غلیظ و به رنگ نارنجی شد دوباره دکتر بردم دکتر آزمایش نوشت همه چیزش نرمال بود غیر از میزان AST آن که 53 و ALT اون 39 بود البته دکتر گفت که مشکلی نداره .ولی من همیشه نگرانم بخاطر اون شربت سیتیریزین میگم نکنه که خدانکرده به کبدش آسیب رسیده باشه . البته با همون یکبار اگزمای صورتش کاملا خوب شد .خواهش میکنم راهنمایی کنید لازمه دوباره دکتر ببرمش.
- مردمک چشم نوزاد
نوزاد من امروز سه ماه رو تموم کرده در بعضی مواقع اندازه مردمک هایش یکی نیست ولی از لحاظ بینایی مشکلی ندارد واین حالت هم همیشگی نیست
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- شربت بی بی سد
سلام خسته نباشید نوزادم بیست روزشه در طول شبانه روز سه ساعت میخوابه خیلی بیقراره و فقط با شربت بی بی سد اروم میشه یعنی دو سه شب شبی هفت قطره بی بی سد دادم. بی بی سد گیاهیه و ترویب زنجبیل و رازیانه و بادرنجوبه هست و با این اروم میخوابه خواستم ببینم مشکلی نداره که من این شربتو به پسرم میدم؟
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- .شربت آموکسی سیلین
سلام. پسرم دوماه وسه روزست.با ۵و۶۰۰ وزن.هر ۱۲ساعت.چند سیسی آموکسی ۱۲۵ بدم .
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- استفراغ و رفااکس
- بیماری
دخترم سه روزه که بیقراره و از دیروز شکم و گردن و قسمتایی از دست و پاش قرمز شده.تب نداره ولی قسمتای قرمز شده داغ هیت.دکتر بردم گلوش رو معاینه عفونت نداشت.خیلی بیقراره چه کنم

