Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- بدغذایی کودک
کودکی ۲۳ ماهه دارم غذاها را درردهان نگه میدارد و بیرون می دهد و تمایلی به جویدن غذاها ندارد و بدون دیدن موبایل غذا نمیخورد علت و چاره چیست؟
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام دخترم 4ساله است خیلی زود زودسرما میخوره .وقتی هم مریض میشه سرماخوردگی اذیتش میکنه .هربارمریض میشه چندباربایدببرمش دکترتاخوب بشه چه نظری دارید؟
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- یبوست
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵روزه شکمش کار نکرده درد شدید تو قسمت پهلوها داره .شربت سناگل دادم-شیاف گذاشتم اصلا اثر نداشته ممنون میشم بهم شربت با طریقه مصرف راهنمایی کنید ۳سال و ۴ماه با وزن ۱۲کیلو هست.
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- اعصاب
با درود فراوان من فرزند پسري 3 ساله دارم که تا به حال 3 بار بر اثر ضربه،يک بار به کمر و دو بار به سر به صورت چند ثانيه فلج از کمر به بالا شده ونميتواند سر و گردن خود را در چند ثانيه نگه دارد و اگر همان لحظه از جايش بلند شود دوباره زمين ميخورد و بعد از چند ثانيه درست ميشود.لطف کنيد راهنمايي کنيد
- تیرویید
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- سرماخوردگي و تب
سلام خسته نباشيد پسر ١٣ ماهه ام ابتدا يك هفته اسهال داشت و بعد سرماخورد كه در نتيجه اون ٥ روز آزيترومايسين و ٧ روز آموكسي كلاو به تجويز پزشك مصرف كرد. بعد از اون ٤ روز تب بالا داشت و عفونت توي آزمايش خونش بود كه دو شب بستري شد بعد از مرخص شدن دچار آبريزش بيني و بدنبال اون سرفه خلط دار و عطسه شد كه به تجويز پزشك زيثرومكس، ديفن هيدرامين اكسپكتورانت ، زاديتن، ايميونس به همراه مولتي ويتامين و آهن مصرف ميكند امشب بعد از سه دوز آنتي بيوتيك دوباره تب كرده. علت چي ميتونه باشه؟چرا اينقد تب ميكنه؟ و اينكه الان آنتي بيوتيك مصرف ميكنه چرا بايد باز تب كنه؟
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- زیاد دادن قطره آد
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟

