Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- شربت دل درد
سلام و وقت بخیر
آیا خوردن شربت دل درد هر روزه است یا فقط مواقعی که دل درد داره؟ نوزاد دارم و 20 روزشه
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
سلام اقای دکتر دخترم نارس بوده۳۳هفته دنیااومده بهش شیرخشکپرهابتامیل میدم شربت زینکگلوکونات دکترنوشته ۵سی سی بهش بدم نمیخوره پس میاره میتونم توی شیرخشکش بریزم یانه هم توی خواب هم موقع شیرخوردن خیلی خودشوکش وقوس میده علتش چیه
- شیر
سلام خدمت شما من از شما پرسیدم چه جوری شیرروازبچم بگیرم وبه شیرخشک عادتش بدم شماگفتید که بهتره به شیر پاستوریزه کم چرب با استکان عادتش بدم مشکل من همینه که چه جوری این کارروبکنم یعنی چه طوری راطیش کنم که صبح وشب شیر من روول کنه وشیر پاستوریزه با لیوان بخوره چه جوری یادش بدم عادتش بدم میشه کمکم کنید
- شیرخشک
سلاماقای دکتر. پیرو سوال قبلیم در مورد شیرخشک آپتامیل پپتی سینئو ، نوزاد من که آپتامیل پپتی یک میخورد الان آپتامیل پپتی سینئو رو نمیخوره ،میریم داروخونه میگه امکان نداره چون طعم ش همون آپتامیل پپتی یک هست و فرقی نمیکنه ولی من هرکاری میکنم نوزادم نمیخوره . آیا طعم این دوتا شیر فرق میکنه؟ چون میگن بعد این به جای آپتامیل پپتی یک این شیر میاد.
- ریزش مو
سلام. دختر ۴ ماه و ۷ روزه ام از زمان تولد موهای سرزش کم پشت و نازک بود و جدیدا خیلی زیاد موهای سرزش میریزه و رشد هم تا به حال نکرده آیا مشکلی هست ؟
- دست کودک ده ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم ده ماهه هستش از دست راست مشکل داره؛ یعنی تاز متوجه شدیم خیلی کم انگشتاشو باز میکنه و چیزی باهاش میگیره و بزور میگیره. متخصص رفتیم گفت برین مغز و اعصاب، اونجا رفتیم گفت ام ار ای بگیریین، اونجام نوبت دادن برا ده روز بعد. سوال من از شما اینکه مشکلش چی از چی میتون باشه؟ قابل درمان است؟با تشکر
- ناف نوزاد
با سلام بعد از ۲۲ روز هنوز ناف نوزاد نیفتاده است.
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- رفلاکس
سلام, آقای دکترممنون میشم علایم رفلاکس رو بگید,
- برای بچه چهار ماهه دوسی سی خیلی نیست
برای بچه چهار ماهه دو سی سی خیلی نیست
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- زردی نوزاد
سلام.نوزادم ۴۷روزشه که صورتش چندروزه قرمزشده بردم دکتربرای قرمزی صورتش که متوجه شدن بچه زردی داره وجواب ازمایشش۴.۵بودودکترتاکیدکرد شیرموقطع کنم وشیرخشک بدم ایا تشخیص قطع شیرمادرصحیحه؟
- مدفوع نوزاد
مدفوع دخترم زرد خیلی کمرنگ شده تو ۵ ماه مولتی ویتامین میخره وشیر خودمو علت چیه

