Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شنوایی سنجی
سلام وقت بخیر دختر سه ماه و نیمی. دارم که شنوایی سنجی سه ماهگی نبردم آیا ضروریه و اینکه الان میتونم ببرم دیر نشده به صدا ها عکس العمل نشون میده و در ظاهر مشکلی نداره
- انار
با سلام و احترام آیا به نوزاد ده ماهه میشه انار داد؟
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- زردی نوازاد
ببخشید من سوالم دیروز کامل ننوشته بودم.من دخترم ۳۴ روزش هست.هفت روزگی متخصص بردم واسه زردی که دکتر گفتن زردی خیلی کمی دارن احتیاجی به دارو نداره وداروی ندادن.اماکم کم به نظرم زردیش پیشرفت کرد .البته ارهاش خون خودم منفی هست قطره بیلی ناستر هم برایش مصرف کردم..دفعات ادار دخترم هم زیاد هست .والبته در روز ۱۰تا۱۲شاید هم بیشتر بهش شیر میدم ومیخوره طوری که بالا میاره مثل پنیرک..الته آروغش هم میگیرم.خیلی نگرانم واسه زردیش.ایازردی نوزادبه تغذیه مادر هم بستگی داره یانه
- تغذیه
پسرم ۴ماه و۱هفته است و تقریبا کل روز مشغول شیر خوردن است هر وعده شیر خوردنش نیم ساعت ب طول می انجامد و احساس میکنم ک سیر نمیشود آیا مجاز ب سر لاک دادن هستم؟
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- در خصوص رنگ مدفوع نوزاد شش ماهه
سلام و خسته نباشید نوزاد دختر شش ماهه از روزی که آمپول شش ماهگی زده و قطره اهن و مولتی مصرف میکنه رنگ مدفوعش تیره شده(سبز مایل به سیاه) بنظر شما بخاطر مصرف قطره های آهن و مولتی هستش یا مشکل دیگه ایه؟ ممنون
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید من ی دختر سه ماهه و نیم دارم ک الان دوروزه سرفه میکنه و موقعی ک عطسه میکنه آبریزش بینی داره شربت ایورامی هر 12 ساعت بهش میدم
- اسهال
سلام اقای دکتر امیرعباس شیرمیخوره گلاب ب روتون ببخشیدسریع اسهالی میره میتونم بش پدی لاک بدم
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه
- شربت تقویتی
با سلام آیا میتوان به کودک 3 ماهه به جای قطره مولتی ویتامین و آ د شربت فروگلوبین یا شربت سندروس داد؟ در صورت امکان داشتن روزانه چند قطره از شربت مجاز است؟ممنون از پاسخ شما
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم

