Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- صرفه نوزاد
پسرم ۳۳روزه هست چندروزه پیش بینیش گرفتگی داشت امروز صرفه وعطسه داره سرفه هاش شدید وشبیه دادکشیدن میشه ایاسرماخورده
- مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه
یک ماه هست که مدفوع نوزاد سه ماه من آبکی و سبز تیره هست. یک یا دوبار در روز دفع دارد. از شیر خودم و شیر نان به صورت همزمان استفاده می کند. خواب خوبی دارد. اما در زمان بیداری بیقراری می کند
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- شستوی معده
سلام و خسته نباشید ببخشد خواهرزاده ام ۱۰ روز دیگه سه ماهش کامل میشه بیمارستان بستری معده اشو شستشو دادن آیا براش مشکلی پیش نمیاد بعد میخاستن از شکمش عکس بگیرن بچه خیلی بی قراری میکرد نشد
- تجویزسیفیکسیم برای نوزاد یک ماهه خوب است یا نه
من پسرم یک ماهه است سرفه میکنه می توانم از شربت سیفیکسیم استفاده کند
- واکسن چهارماهگی
نوزاد چهارماهه بخاطر تب واکسن وقتی استامینوفن بهش میدم بالا میاره چی غیراز قطره استامینوفن براش استفاده کنم که تبش پایین بیاد؟
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- Как поменять подоконник, не снимая окно
Для защиты – металлические барьеры из прочного сплава. Расстояние между прутьями 5–7 см. Закройте вентиляцию сеткой.Какие компенсационные зазоры требуются для установки в новых домах Наименьший промежуток между проёмом и рамой составляет 20–25 мм. Это пространство позволит сохранить во время подвижек. Под рамой оставляйте 4–5 см под защитные слои.Закрепите деталь, начиная с фиксации на герметизирующую пену. Используйте уровень для проверки горизонтальности. После высыхания пены закрепите элемент саморезами и обработайте стыки герметиком для предотвращения сквозняков.Используйте перфорированные уголки с толщиной стенки 1,2-1,5 мм для скрытого монтажа. Утапливайте крепеж на 1-2 мм ниже поверхности и затем зашпаклюйте акриловой смесью.5. Монтаж покрытия. Натяните защитный слой, вставляя кромки в профили. Усильте соединение строительным инструментом.Монтируйте шов при умеренной температуре. Мороз делает материалы хрупкими, высокие температуры приводят к трещинам.Подберите материал для нового элемента. Пластик – каждый вариант имеет свои особенности. Пластик устойчив к влаге. Убедитесь, что выбранный материал соответствует стилю интерьера.Измерьте существующую деталь перед стартом работ. Используйте рулетку для точного замера ширины, глубины и высоты проекции. Убедитесь, что данные учитывают зазоры между стеной и рамой, Okna-Building официальный сайт чтобы новый элемент плотно прилегал.Контролируйте температурный режим и влажность в комнате Оптимальная влажность – 40–60%, а рекомендуемая температура – от +18°C. Это снижает риск искривления рам и створок из-за усадки конструкции. Применяйте измерительные приборы для контроля условий.Мера СоветПодбор механизмов Используйте фурнитуру с возможностью тонкой настройки положенияМонтажные промежутки Обеспечьте свободное пространство 10 мм вокруг рамы для подвижностиПроверка работы Регулярно осматривайте фурнитуру и подкручивайте крепежиПри установке применяйте фиксирующие элементы с расстоянием до 700 мм. Это обеспечит правильную фиксацию. Пустоты заполняйте уплотнителем без сильного вспенивания, для предотвращения повреждения конструкции.Осмотрите фурнитуру: люфт ручек, заедание петель и ржавчину требуют замены. Проверьте прилегание створок с помощью листа бумаги – если он вытягивается без усилий, нужна регулировка.Монтируйте гибкие компенсаторы между рамами и стеновыми проемами. Это позволяет конструкции двигаться при деформации стен. Технологические промежутки должны составлять 10–15 мм по бокам и 20 мм до откосов. Контролируйте состояние зазоров ежегодно.3. Подрежьте плиту по размерам. Применяйте электролобзик с лезвием для дерева или пластика. Для бетонных изделий подойдет угловая шлифмашина с алмазным кругом.
- بیسکویت
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا میتونم به نوزاد که تازه وارد هفته ی دوم هفت ماهگی شده بیسکویت مادر بدم با تشکر
- شش ماهگي
بإسلام دخترم وارد ٦ماهگي شده وارد پنج ماهگي شد فرني برنج مصرف كرد،وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٦٠٠ ٢٠روز فرني برنج مصرف كرد وارد شش ماهگي شده چي ميتونم بهش بدم بخوره الرژي ب پروتين هم داره و رفلاكس

