Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه است و دو روزه که از چشم چپش گاهی آبی شفاف خارج میشود .همیشگی و شدید نیست ولی گاهی خارج میشود.لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- سرفه
اقای دکتر علت سرفه های پی در پی نوزاد هفده ماهه خصوصا در زمان خواب چی میتونه باشه؟ و راهکارش چیه؟
- گوشت اضافی مقعد
دخترم ۲۰ماهشه الان حدود ۱۰روزه قسمت بیرونی مقعدش گوشت اضافی زده میخواستم راهنمایی کنین منو واس درمانش ممنون.اکثرا شکمش سفته و سابقه ۱بار تنقیه داره
- فاویسم و قطره پاراکید
آیا به نوزادی که فاویسم داره میشه قطره پاراکید داد؟؟؟
- نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم چند روز دیگه 5 ماهه میشه یک هفته بعد از واکسن چهار ماهگی شروع کرد به بی قراری خوابش کم شده الان چند روز هستش کم کم داره بهتر میشه ولی خوابش هنوز کمه یعنی چند ساعت بیداره نیم ساعت میخوابه باید چیکار کنم خوابش عادی بشه استامینوفن هم دادم ولی تاثیری نداشت
- کم وزنی نوزاد هفت ماهه
چه شربتی از دارخانه تهیه کنم تا وزنش بالا بره و اشتها آور باشه
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- راه نرفتن کودک 17 ماهه
دخترم با وزن 2700 متولد شده وزن گیری خوبی ندارد شیر خودم را می خورد الان9کیلو هست کلا ضعیفه بدنش خیلی سفت نبود الان خیلی بهتر شده نشستن. سینه خیز و جهار دست و پا به موقع بود و با سرعت. سرپا می ایسته ولی به تنهایی راه نمی ره
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- سلام دختر یکساله و چهارماهه سرفه و خلط داره. ابریزش بینی نداره شربت اموکسی سیلین چند سی سی بدم؟
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- ورم سینه
من یک نوزاد ۱۲ روزه دارم از روز اول سینه هاش کمی ورم داشت امروز بردمش حمام و کمی سینهاش ماساژ دادم آوردم بیرون یکیش ورم داشت اونیکی کمتر ینی الان یکیش بزرگ تره.نوزادم دختره لازمه به پزشک مراجعه کنم؟لطفا راهنماییم کنید
- شکم دردکودک
حدود۲۰روز پیش دخترم شکم درد داشت یبارازیترو۱۰۰ دادیم یه هفته خوب شد ولی چندروزپیش بردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ با پرومتازون داد ۳روزه شربتارومیخوه ولی باز میگه شکم درد دارم.منتظرشربتا باشیم یاخطرناکه
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- قطره آهن
سلام دکتر خداقوت ببخشید تاثیر قطره اهن به نوزاد چقدر هست؟من زیاد به پسرم نمیدم از شش ماهگی تا الان که نزدیک به هشت ماه هست فقط یک شیشه دادم مشکلی براش ایجاد میکنه؟باید هر روز بهش بدم؟ آخه اصلا نمیخوره همه رو پس میده
- تب نوزاد۵۰ روزه
- تعریق کودک
سلام و عرض ادب پسر چهار ساله من موقع خواب همان یکی دوساعت اول خواب خیلی خیلی زیاد عرق میکنه اول سر و گردن و بعد قسمتی از بدن که با زمین تماس داره. بسیار بد خوابه ودر کل خوابش نا آرامه و به اطراف می چرخه. از نوزادی ایجوریه. دوسال پبش ازمایش داد آهن و ویتامینD کمی از حداقل بالاتر بود انگل هم نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنید. تشکر وزن ۱۶ قد۱۰۳ چند روز در میان هم ۳۰ قطره آدزیز مصرف میکنه

