Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- عطسه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست الان چند روز هست که عطسه میکنه بیتر صبح ها پشت هم عطسه میکنه ولی علایم سرما خوردگی نداره به نظرتون بهش شربت سرماخوردگی بدم؟متشکرم
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- واکسن
سلام ممنون جوابم دادیدمن پسرپ الان ۳سالشه ولی همونجورکه گفتم واکسن دوماهگیش به خاطرعفونت ریه ۴۰روزتاخیرداشت واکسن های بعدیهم همینطوری تاریخاش جابه جاشد یه متن تواینترنت خوندم که حتما باید سرموعدزده شه واصلاتاخیرنداشته باشه خواستم ببینم اگه مشکلی هست به مرکزبهداشت مراجعه کنم تادوباره تکرارشه ؟ممنون میشم جواب بدین سپاس
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزاد من تازه ۶ روز دارد. من به او شیرخشک نان ۱ میدهم ، و دوروز هم هست که شیر خودم را هم میدوشم و میدهم. اقای دکتر نوزادم دچار اسهال شده. کاملا آبکی . لطفا من را راهنمایی بفرمایید . خیلی نگرانم . اقای دکتر آیا شما تشریف دارید تا برای ویزیت پیش شما بیارمش
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- زردی
سلام آقای دکتر پسرم ۱۶ روزشه زردیش ۱۷ بود داخله دستگاه گذاشتیم اومد۶ بعد۳روز شد۸ دوباره شد۱۱ گروه خون من oمثبته پسرمoمنفیه دکتر میگه بخاطره گروه خونیه زردیش میره بالا آزمایش دادم سالم بود نیخواستم بگم تاکی ادامه دارد خیلی نگرانم چیکارکنم
- کار نکردن شکم کودک ۴ماهه
سلام پسرم ۴ ماهش تموم شد شکمش روزی ۵ بار یا بیشتر کار میکرد دور روز روزی یکبار کار کرد الان دوروزه اصلا کار نکرد طبیعی هست یا باید ببرمش دکتر با تشکر
- سفسکیم ۱۰۰
چندروز باید استفاده بشه سرفه خلطی هست کم بعداز۷روز
- واکسن
سلام پسرم سه روزه که واکسن دوماهگی زده دمای بدنش37/3هست لازمه بازم قطره استامینوفن بدم؟
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- کالسکه
سلام خسته نباشید ، بچه رو از چند ماهگی میتوان سوار کالسکه کرد ؟ ممنون
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- سوال از متخصص اطفال
خشک شدن قرمزشدن پای بچم بعداززدن واکسن18ماهگیش
- کبودی ناخن نوزاد؟پسرم تو 11ماهگی سه تا از ناخانش کبود شد وداره ناخن جدید رمیاد مشکلش ازچیه
مشکل از چیه ک ناخن نوازد 11ماهه کبودمیشه وروباره ناخن درمیاد
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید اقای دکتر میتونم به دخترم که یکسالش تموم شده ارده شیره و حلوا شکری بدم ممنونم

