Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شقاق مقعد
سلام دخترم دچار شقاق مقعد شده دکتر بهش پودر پیدرولاکس داده تا سقاقش خوب بشه این دارو عوارضی واسه آینده ندارم.ممنون
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- اسهال ادامه دار
سلام دختر 18ماهه ام از وقتی از شیر جدا شده اسهال داره الان بیست روز هست که بیماره بهتر میشه ولی دوباره شروع میشه توی آزمایش مدفوعش کمی خون بود مترونیدازول وازیترومایسین یه دوره کامل خورده هنوز خوب نشده باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- تعويض شير خشك
سلام ، كودك من ٧ ماهه است و شير خشك ببلاك ميخورد مدتي است به شهر استامبول امده ايم شير خشك او را مجبورم تعويض كنم چ شيري مناسب كودكم ميباشد .
- کم کاری تیرویید پسرم 26 ماه
کم کاری تیرویید در پسرم 26 ماه است بادارو میشه نرملش کرد
- آزمایش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم نوزادی که در روز پنجم تولد در آزمایش تیروئیدغربالگری پاشنه پا تی اس اچ ۵ و در روز دهم تولد در آزمایش تیروئیدغربالگری پاشنه پا تی اس اچ ۳ و یک دهم و در شش ماه و نیمگی
تی اس اچ ۱۰/۳۳ و تی چهار ۷/۱۶ داشته باشد نرمال است یا خیر؟
از نظر تکامل و قد و وزن و دور سر هم نرمال است ببخشید آقای دکتر من این سوال را از شما پرسیدم ولی نمیدونم چرا حذف شد فوق تخصص غدد هم تا دو ماه نوبت نمیدن و من خیلی نگرانم خواهشا پاسخ بدین - آمپول بتامتازون
سلام دخترم یک ماه نیم مریضه دوسه روز خوب میشه بعد دوباره سفره داره الان بعد این مدت وداروهایی که مصرف میکنه بازم سرفه داره دکتر براش اسپری سالبوتامول،اسپری fluticort_plusاستفاده میکنه وشربت پکتوگل وقرص سیتریزین شبی ۱عدد هشت ساله است چیکار کنم آمپول بتامتازون تزریق کنه خوبه یا نه دکتر میگه آلرژی داره
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹سالشه و۲۹کیلو لطفا چقدر سفکسیم بهش بدم .دکتر داده بود وگفت یک قاشق غذا خوری اما دقیق نمیدونم چند سی سی میشه ؟ممنون اگه پاسخ بدید
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- گوش درد
سلام خوب هستین بچم گوشش درده چهارماهشه خیلی بی ارومه چی خوبه؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم قطره آهن لیپوزوفرقرمز میدم میشه بگین روزی چند قطره بهش بدم یک سال و شش ماهش هست بعد آقای دکتر قطره آهن لیپوزوفر قرمز خوبه یا آبی من از اولش تا الان قرمزش دادم بهش بازم همون بدم
- وزنگیری نوزاد
سلام نوزاد ۵ماهوده روزه دارم که وزن تقریبیش ۷و۳۰۰ اما ظاهر تپلی نداره چکار کنم بچم تپلتر بشه ایا وزنش خوب ونرماله
- سونوگرافی
سلام دکتر آیا سونوگرافی واسه کودک ضرر نداره؟من حساسم رو بچم زیاد ازش سونوگرافی میگیرم ضرر نداره؟
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- صدا
دخترم ۵ ماهش دست و پا بععضی وقتا صرا میده علت چیه

