Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت فروگلوبین
سلام آقای دکتر خوبین خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهشه براش شربت فروگلوبین خریدم آیا آهن این شربت کافیست یا باید آهنی که بهداشت میده را بخوره روی شربت فروگلوببن نوشته اهن ۲۰ میلی گرم ۵۰
- بینایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، ببخشید میخاستم بپرسم من یک برادرزاده دارم نه ماهشه و دختره،این تقریبا از دو سه ماهگی چشماش به نور خیلی جذب میشه یعنی اگ منبع نوری اطرافش باشه سریع نگاه میکنه مثل نور لامپ یا خورشید و هنوزم هم این مشکل وجود داره به طوری که اطرافشو نمیتونه هنوز تشخیص بده،به نظرتون مشکلش چیه؟ایا میتونه بخاطر نور فلش گوشی باشه که تو بدو تولد به چشمش خورده؟
- فاصله بین دارو
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم بین قرص لووتیروکسین و قطره اهن و آد باید چقدر فاصله باشه؟
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- سلام مقدارمصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱ساله
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت زینگ را چند ماه مصر ف کنیم
- لرزش چشم
با سلام نوزاد ۴۰ روزه ای دارم ک توی خواب یک نفس عمیق کشید و بدنش تکان خورد و پاکش لرزید و و چشم هایش را باز کرد و ب بالا نگاه کرد آیا این علائم تشنج است؟
- کودک
با سلام دختر من 2 سالشه ولی چند روزیه که خیلی کم ادرار می کنه. مثلا از دیشب تا یاهت 15 ادرار نکرده البته مایعات هم کم میخوره. چه کار باید بکنم؟ الان میخوام ببرم ازمایش بگبرم ازش ولی خیلی دردیر دا و زمانبر هیت تا جواب ازمایش بیاد چه کارهایی رو باید انجام بدیم؟با تشکر
- سلام آقای دکتر دخترم نه سالش هست بدنش ضعیف هستش اشتهای غذا خوردن نداره بیحاله چه دارویی بهش بدم
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
شکمدردوحالت تهوع صبحگاهی
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- افتادن ناخن دست وپا
سلام. علت اینکه ناخن بچه میافته و دوباره درمیاد چیه ؟
- سلام اب ریزش دهان بچه سه ماهه
- با سلام چه شیر خشکی برا نوزاد تازه تولده شده خوبه
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- غذا خوردن
خسته نباشین آقای دکتر ما یه پسر پنج ساله داریم که این بچه موقع غذا خوردن میگه باید مامانم منو تنها ببره توو یه اتاق بهم غذا بده میگه پیش بقیه غذا بخورم حالم بهم میخوره و اصلا نمیتونه توو جمع غذا بخوره بنظرتون مشکلش چیه؟؟
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
با سلام.نوزاد ۵ ماهه بالای ناحیه تناسلیش موهای زائد روییده پزشک معالجش آزمایش هورمونی وتخصصی نوشت انجام دادم جواب مشکلی نداشت.پس علت چیست؟
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟

