Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- مدت زمان مصرف فارمنتین۶۴۳
عرض سلام و ادب،دکتر ایمونولوژیست و فوق گوارش اطفال به دلیل عفونت مکرر سینوس برای دختر ۶ ساله ام با وزن۱۷ کیلوگرم فارمنتین۶۴۳ به میزان ۷/۵ سی سی روزی دوبارو مترونیدازول ۲/۵ سی سی تجویز کردن،ولی مشکل سینوزیت،ابریزش ،سردرد و سرفه های شدید شبانه از بین نرفت،به نظرتون همچنان ادامه بدم؟به مدت یکماه تجویز شد که حدود بیست روزش رو گذروندیم،چه آنتی بیوتیکی میشه جایگزین کرد؟
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- کوچک بودن دورسر
سلام اقای دکتر وقت بخیر کودک شش ماه و 18 روزه دارم با دور سر 34 ب دنیا آمد موقع واکسن شش ماهگی دور سرش 41 بود که بهداشت گفت یک سانت کمتره بعد دو هفته دوباره برای اندازه گیری بردم تغییری نکرده بود آیا درمانی وجود داره سرش رشد کنه من چه اقداماتی باید انجام بدم
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- ناخن
سلام من به جواب سوالاتم نرسیدم.واصلا به وضوح جوابی ندادین.اینهه سوال کرد.واقعا اینجا دکتری هست؟
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- سفکسیم ۱۰۰ میزان مصرف در اسهال خونی کودک ۷ ساله ۲۲ کیلویی
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- جوش
سلام وقت بخیر پسر۵ ساله دارم حدود دو ماهه جوش روی بینیش زده پمادتتراسایکلین هم زدم ولی خوب نمیشه دارویی باید استفاده کنه و یا دکتر پوست ببرم؟
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- پردنیزولون
سلام وقت بخیر بچه ام سرما خورده و کمی سرفه میکنه پرشک متخصص براش علاوه بر سفکسیم 100 و سیتریزین و اسپری سدیم کلراید بینی و پدی لاکت براش پردنیزلون 5 و فاموتیدین 20 هم تجویز کرده سوالم اینه پردنیزلون 5 اونم برای بچه 18 ماهه ضرری نداره ؟
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده

